ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Günlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/)
-   -   Veçhê (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/18920-veche.html)

Zoe 19 July 2019 17:22

Veçhê
 
[IMG]*********************f/tk49es.gif[/IMG]

Katil değilim.
Umudumu öldürdüm.


Zoe 19 July 2019 17:27

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/tqde3Z.gif[/IMG]

Kalk, silkelen, kendine gel
Umutsuzluğa sarılma,
Umutsuzluk şeytandandır
Ümit etmek Allah'tandır
-Şems-i Tebrizi

Zoe 19 July 2019 17:33

Cevap: Veçhê
 

[IMG]*********************f/2HNAUr.gif[/IMG]

Eskiden haklı olduğumu karşımdaki anlayana kadar anlatırdım,
şimdi kendim anladığım an susuyorum.

Zoe 20 July 2019 13:14

Cevap: Veçhê
 


[IMG]*********************f/I5BXRA.gif[/IMG]

Hani bişey olur anlatırken ağlamaya başlarsın ya, öyle işte.

Zoe 20 July 2019 15:28

Cevap: Veçhê
 

[IMG]*********************f/CterBS.gif[/IMG]

Az unutup çok hatırlayan delirir.
~Özdemir Asaf

Zoe 20 July 2019 15:32

Cevap: Veçhê
 

[IMG]*********************f/9tBnYy.gif[/IMG]

İncittiğiniz insanın ve kırdığınız gönlün bedduasından korkun.
~Hz. Muhammed (s.a.v.)

Zoe 21 July 2019 14:33

Cevap: Veçhê
 

[IMG]*********************f/AnIAPH.gif[/IMG]

En çaresiz hissettiğimiz anlarda uzaklaşabilmek olabildiğince güzel bir seçenek gibi gelir kişiye, hatta en iyisinden. Arkamızı döndüğümüzde bastığımız hangi toprağın sözüydü yeni bir benlik vereceği? Geçmişin hiçbir hatırası bırakmaz yakamızı. Gözyaşlarımızla suladığımız çamur birikintileri yapışır pabuçlarımıza. Biz nereye onlar oraya, altımızdaki zemine ilk onlar dokunur yine de anlayamayız kim olduğumuzu, neden geldiğimizi. Diyeceğim o ki; gidemeyiz, yalnız kalamayız biz. Doğamıza aykırı, alabildiğimizi doldururuz bohçamıza. Aman, yalnız kalmayayım diye de en acı verenlerini alırız. Her nefeste, başka köşede de olsa orada olduklarını bilebilelim diye. Terk edince de yalnızız, terk edilince de.

Zoe 23 July 2019 01:49

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/v8oOfT.gif[/IMG]

Bin kez kırdılar dallarımızı, bin kez budadılar.
Yine çiçekteyiz işte, yine meyvedeyiz.“

Pîr Sultan Abdâl

Zoe 23 July 2019 01:54

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/ynxzij.gif[/IMG]

“Ben kalanlardan yanayım”
Demiş ŞEMS…
Gitmeyenlerin sadakatini ve sabrını severim,

Sarılıp bırakmayanların sıcaklığını.

Zoe 23 July 2019 01:58

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/3eKC7U.gif[/IMG]

“İnsana şiir yakışır,
Yeryüzüne yağmur,
Gökyüzüne mavi.”
— Ahmet Telli

Zoe 23 July 2019 02:03

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/io4dTU.gif[/IMG]

Hangi türküye uzansam suskunum sana
Ağıt ağıt, özlem özlem
Tut ki vurulmuşum
Aşktan ve kandan bir damla olmuşum
Bir saçlarının rüzgarına
Bir de dudağının kenarına konmuşum

Zoe 23 July 2019 02:15

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/F8nugS.gif[/IMG]

“Bunca çirkinliği görmemek için ya gözlerimi körleştirecek bir güzellik bulmalı
ya da çekip gitmeliyim.”
— Ölü Zaman Gezginleri sy.105, Hasan Ali Toptaş

Zoe 25 July 2019 22:51

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/3xnVze.gif[/IMG]

Hiçbir zaman birini kaybetmezsiniz.
Gerçekte kim olduğunu öğrenirsiniz.

Zoe 26 July 2019 00:03

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/W8OAdw.gif[/IMG]

Başını kaldır ve Dünya'ya bak.
Dünya da sana bakıyor olacak.

Zoe 29 July 2019 14:56

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/XksIWz.gif[/IMG]

“Küçük intaharlardı bir nevi
ağlamamak için yutkunuşlar…”

Zoe 29 July 2019 15:06

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/Q4zeAL.gif[/IMG]

Düşünmekten kafayı yemek üzere olduğumu düşündükçe hiçbir zaman böyle bir “netice"de son bulmayacağımı bilmem kaçıncı kez fark edip daha çok sinirleniyorum. Delirmek bir sonuç. Hem de güzel bir sonuç. Bu sonuca ulaşabilme yolunda ilerleyen ama hiçbir zaman da ulaşamayacağının bilincinde olan insanlar için durum çok daha zor. Bir bilinmezlik var, bir karmaşıklık ve detaylar cehennemi var. O cehennemin içinde savrulup gitmek çok vahim.

Zoe 31 July 2019 23:50

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/97l3uv.gif[/IMG]

Kimse yeni yara açamaz artık

Çok canım yandı acımaz artık

Bugün düşerse yarın kalkar

Bu kız kendine acımaz artık

Zoe 02 August 2019 02:11

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/xjiMZ4.gif[/IMG]

Anlayabilirim
çoğu kere burnumla,
yani en karanlığın, en uzaktakinin bile kokusunu alarak
ve döğüşebilirim,
doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için,
yaşım başım buna engel değil,
ama gel gör ki çoktan unuttum şaşıp kalmayı.

Zoe 02 August 2019 02:15

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/6TtyE2.gif[/IMG]

Lambayı yakma, bırak!
Kalbe bir bıçak gibi giren hatıraların
dilsiz olduklarını anlıyorum.
Kar yağıyor
ve ben hatırlıyorum.

Zoe 08 August 2019 20:05

Cevap: Veçhê
 
[IMG]*********************f/vC3eJa.gif[/IMG]

Siyahında umudu vardır, karanlığın içinde ışık ararken…


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.