![]() |
Veçhê
[IMG]*********************f/tk49es.gif[/IMG] Katil değilim. Umudumu öldürdüm. |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/tqde3Z.gif[/IMG] Kalk, silkelen, kendine gel Umutsuzluğa sarılma, Umutsuzluk şeytandandır Ümit etmek Allah'tandır -Şems-i Tebrizi |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/2HNAUr.gif[/IMG] Eskiden haklı olduğumu karşımdaki anlayana kadar anlatırdım, şimdi kendim anladığım an susuyorum. |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/I5BXRA.gif[/IMG] Hani bişey olur anlatırken ağlamaya başlarsın ya, öyle işte. |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/CterBS.gif[/IMG] Az unutup çok hatırlayan delirir. ~Özdemir Asaf |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/9tBnYy.gif[/IMG] İncittiğiniz insanın ve kırdığınız gönlün bedduasından korkun. ~Hz. Muhammed (s.a.v.) |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/AnIAPH.gif[/IMG] En çaresiz hissettiğimiz anlarda uzaklaşabilmek olabildiğince güzel bir seçenek gibi gelir kişiye, hatta en iyisinden. Arkamızı döndüğümüzde bastığımız hangi toprağın sözüydü yeni bir benlik vereceği? Geçmişin hiçbir hatırası bırakmaz yakamızı. Gözyaşlarımızla suladığımız çamur birikintileri yapışır pabuçlarımıza. Biz nereye onlar oraya, altımızdaki zemine ilk onlar dokunur yine de anlayamayız kim olduğumuzu, neden geldiğimizi. Diyeceğim o ki; gidemeyiz, yalnız kalamayız biz. Doğamıza aykırı, alabildiğimizi doldururuz bohçamıza. Aman, yalnız kalmayayım diye de en acı verenlerini alırız. Her nefeste, başka köşede de olsa orada olduklarını bilebilelim diye. Terk edince de yalnızız, terk edilince de. |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/v8oOfT.gif[/IMG] Bin kez kırdılar dallarımızı, bin kez budadılar. Yine çiçekteyiz işte, yine meyvedeyiz.“ Pîr Sultan Abdâl |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/ynxzij.gif[/IMG] “Ben kalanlardan yanayım” Demiş ŞEMS… Gitmeyenlerin sadakatini ve sabrını severim, Sarılıp bırakmayanların sıcaklığını. |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/3eKC7U.gif[/IMG] “İnsana şiir yakışır, Yeryüzüne yağmur, Gökyüzüne mavi.” — Ahmet Telli |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/io4dTU.gif[/IMG] Hangi türküye uzansam suskunum sana Ağıt ağıt, özlem özlem Tut ki vurulmuşum Aşktan ve kandan bir damla olmuşum Bir saçlarının rüzgarına Bir de dudağının kenarına konmuşum |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/F8nugS.gif[/IMG] “Bunca çirkinliği görmemek için ya gözlerimi körleştirecek bir güzellik bulmalı ya da çekip gitmeliyim.” — Ölü Zaman Gezginleri sy.105, Hasan Ali Toptaş |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/3xnVze.gif[/IMG] Hiçbir zaman birini kaybetmezsiniz. Gerçekte kim olduğunu öğrenirsiniz. |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/W8OAdw.gif[/IMG] Başını kaldır ve Dünya'ya bak. Dünya da sana bakıyor olacak. |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/XksIWz.gif[/IMG] “Küçük intaharlardı bir nevi ağlamamak için yutkunuşlar…” |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/Q4zeAL.gif[/IMG] Düşünmekten kafayı yemek üzere olduğumu düşündükçe hiçbir zaman böyle bir “netice"de son bulmayacağımı bilmem kaçıncı kez fark edip daha çok sinirleniyorum. Delirmek bir sonuç. Hem de güzel bir sonuç. Bu sonuca ulaşabilme yolunda ilerleyen ama hiçbir zaman da ulaşamayacağının bilincinde olan insanlar için durum çok daha zor. Bir bilinmezlik var, bir karmaşıklık ve detaylar cehennemi var. O cehennemin içinde savrulup gitmek çok vahim. |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/97l3uv.gif[/IMG] Kimse yeni yara açamaz artık Çok canım yandı acımaz artık Bugün düşerse yarın kalkar Bu kız kendine acımaz artık |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/xjiMZ4.gif[/IMG] Anlayabilirim çoğu kere burnumla, yani en karanlığın, en uzaktakinin bile kokusunu alarak ve döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil, ama gel gör ki çoktan unuttum şaşıp kalmayı. |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/6TtyE2.gif[/IMG] Lambayı yakma, bırak! Kalbe bir bıçak gibi giren hatıraların dilsiz olduklarını anlıyorum. Kar yağıyor ve ben hatırlıyorum. |
Cevap: Veçhê
[IMG]*********************f/vC3eJa.gif[/IMG] Siyahında umudu vardır, karanlığın içinde ışık ararken… |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.