
Enteresan bir yazı yaklaşım kaleme döküş tarzı olsun çokta forumların eklenti, teknik, işlevi vs.. Lerden hiç anlamam,,
Biraz çözmek lazım belki de kardeşim çözülme istemiyordur,,
Herkes aynı tarz yazacak diye bir şey yok,,![]()
Bazı terimleri anlamsam da yine de
Ne derler kalemine kuvvet kardeşim,,,
Bazen böyle yansıtıyorum hislerimi, sonuçta bu benim sayfam ve o yazdığımı muhatabı da dahil anlamasına gerek yok diyorum. Kendi iç sesinle konuşmanın tadı başka. Dedim ya, tag'ime psikolojik deli yazacağım.
Beğeniler ve mesaj için teşekkür ederim, gözlerine sağlık ablacım.
Her zaman da anlaşılmama kaygısı gütmüyorum ya, işin şakası o aslında. Bildiğin günümüz Türkçesiyle yazdıklarım da vardır önceki sayfalarda.Bazen böyle yansıtıyorum hislerimi, sonuçta bu benim sayfam ve o yazdığımı muhatabı da dahil anlamasına gerek yok diyorum. Kendi iç sesinle konuşmanın tadı başka. Dedim ya, tag'ime psikolojik deli yazacağım.
Beğeniler ve mesaj için teşekkür ederim, gözlerine sağlık ablacım.
![]()
seviyorum ya ben bu çocuğu
Son günlerde kendimi iyice domain gibi hissetmeye başladım. Whois çeken, information protection'ım etkinse bir şey göremiyor. Genellikle de bu korumam aktif zaten, çok nadiren devre dışı bırakılıyor.
Registrar firmam değişiyor, ben değişiyorum. Bazen expiring oluyorum. 45 günlük o periyot son buluyor ve redemption'a düşüyorum. Bir süre öncesinde, redemptionPeriod'da bug'da kaldım ve nihayet 6 günlük pendingDelete evresine geçtim. O süreyi de tamamladım pek tabii ki.
Drop mu olacağım? Bilmiyorum. Renew yapılamayacağım kesin ancak backorder'a girenler de yok değil. Hayır, HugeDomains gibi firmaların listesine alındıysam işte o zaman durum sakat. Adamlar DropCatch ile çalışıyorlar, kolay kolay affetmeyip kapıveriyorlar.
Diyorum ya, adeta bir domain gibiyim. Bunca şey dönüyor ancak kimse de bana sen ne istiyon oğlum? diye sormuyor. Peheeeeyyyyy.
Son günlerde kendimi iyice domain gibi hissetmeye başladım. Whois çeken, information protection'ım etkinse bir şey göremiyor. Genellikle de bu korumam aktif zaten, çok nadiren devre dışı bırakılıyor.
Registrar firmam değişiyor, ben değişiyorum. Bazen expiring oluyorum. 45 günlük o periyot son buluyor ve redemption'a düşüyorum. Bir süre öncesinde, redemptionPeriod'da bug'da kaldım ve nihayet 6 günlük pendingDelete evresine geçtim. O süreyi de tamamladım pek tabii ki.
Drop mu olacağım? Bilmiyorum. Renew yapılamayacağım kesin ancak backorder'a girenler de yok değil. Hayır, HugeDomains gibi firmaların listesine alındıysam işte o zaman durum sakat. Adamlar DropCatch ile çalışıyorlar, kolay kolay affetmeyip kapıveriyorlar.
Diyorum ya, adeta bir domain gibiyim. Bunca şey dönüyor ancak kimse de bana sen ne istiyon oğlum? diye sormuyor. Peheeeeyyyyy.