ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Günlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/)
-   -   Law~ (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/25739-law.html)

Walker 16 March 2020 22:18

Cevap: Law~
 
https://66.media.tumblr.com/b2a379f7...arpmo1_540.png

Nasıl sevdiyse öyle kalmalı insan, değişmek sadece mevsimlere yakışır.


Walker 24 March 2020 20:10

Cevap: Law~
 
https://66.media.tumblr.com/b497247a...429ij_1280.jpg

Birbirine ihtiyacı olanlar özenle uzak duruyor birbirinden..

— Şükrü Erbaş

Walker 24 March 2020 20:12

Cevap: Law~
 


Bir gün sevdiğimi anlayacaksın
O zaman ellerin bomboş kalacak
Beni kaybedecek anlayacaksın
Gücüme gidiyor böyle yaşamak

Beklesem saçıma aklar dolacak
Ağlasam gözümde yaş kalmayacak
Unutursam aşkıma yazık olacak
Gücüme gidiyor böyle yaşamak



https://www.youtube.com/watch?v=MNVUDU5kPAc


Walker 24 March 2020 20:16

Cevap: Law~
 
https://66.media.tumblr.com/ae1d828d...4u17o1_540.png


Gazete kağıdına sarılmış şarap gibi seviyorum seni..

ulu orta ama,

gizli gizli..



Can Yücel

Walker 26 March 2020 11:49

Cevap: Law~
 

Walker 26 March 2020 11:51

Cevap: Law~
 
https://i.pinimg.com/564x/eb/32/84/e...9fe6fe6aea.jpg

İnsanın kendinden başka dönebileceği bir yer var mıdır ki?”

- Haruki Murakami

Walker 26 March 2020 12:19

Cevap: Law~
 
https://i.pinimg.com/564x/28/f4/2b/2...5feeb4a2db.jpg


“Zamanında demişti ki biri bana, ‘Kapıyı bile çalmak beklentidir. Çalma kapıyı ki açan olmazsa üzülmeyesin. Kendin aç kapını sesi duyan kalkıp gelirse mutlu olursun.’ Ne kadar doğru. Biz bir şey beklememenin o müthiş hafifliğini yaşayamıyoruz çünkü hayal kırıklıklarının verdiği o kesif hüznü yaşamakla meşgulüz her an. Demiş ya hani İbrahim Tenekeci 'dünya bensiz de dünyaydı darılmadım’ diye. Öyle işte biz biraz fazla kaptırıyoruz kendimizi. Oysaki dün doğduk yarın öleceğiz. Biraz sakin olmalı ve sakin ölmeliyiz belkide. .”

Walker 26 March 2020 12:21

Cevap: Law~
 
‘’Farzet ki bir rüzgardım, esip geçtim hayatından…’’


Walker 31 March 2020 21:02

Cevap: Law~
 
https://66.media.tumblr.com/892586d8...3k2po1_540.jpg


Üşüyor insan. Kış bahane. Havadan soğuk insanlar var.
Düşüyor insan. Ayaklar takılmasa dahi çelmeler var. Tebessümlere kanmalar, ardından kanamalar var.
Küsüyor insan. Ter ve gözyaşıyla bezenmiş hakedişlerin kursakta kalan hevesleri var. Gül tutanlara taş atan var.
İşte Böyle böyle düşüyor insan. Bir uçurumdan değil, bir başka insanlardan çoğu zaman.


Walker 08 April 2020 16:48

Cevap: Law~
 
https://i.pinimg.com/564x/bf/bd/96/b...891cdd02a9.jpg


"Bir eski şarkı, bir eski bahar, bir bildik deniz

Vakit nisan ortasında bir akşam...

Bu şiirde sevda sevda üstüne

Senelerdir veda veda üstüne

Yareli yüreğimde dağ dağ üstüne.

Vakit nisan ortasında bir akşam.

Mehtap ettiğinden bihaber

Kuşlarla, çiçeklerle, balıklarla beraber..."

//Turgut Uyar


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.