![]() |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/ed99ce91...8elfo1_500.jpg Gözlerinde bir şey var, açıklayamıyorum onu, sanki aynı kareye sığdırılmış topyekün yeryüzü ve gökyüzü… |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/5563142b...kp37o1_640.jpg Az önce şöyle bir söz okudum “yaprak döken ağaçların altında kalmanı asla istemem ama herkese güzken sana gül uzatan birine haksızlık etmenin pişmanlığını yaşa isterim” daha güzel anlatılamazdı. |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/cf12aa25...3ps0o1_540.jpg Dünyanın en hüzünlü cümlesini Nazan Öncel bir şarkısında söylemiş; “Bende bir resmin var, yüzüme bakmıyor…” |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/11d3ce3e...kp37o1_500.jpg Acı bir tütün gibi yakıyor genzimi senden uzak olmak … #Attila İlhan |
Cevap: Law~
|
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/2df66ab6...62c8bf69c1.jpg “Yalnızlık sade şurda burda değil, Düşüncede, hatırada ve dilekte…” — Turgut Uyar - Sonnet |
Cevap: Law~
|
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/68e2324c...277zo2_540.jpg “Birine hasret kalmak, yüreği öyle güzel olgunlaştırıyor ki. Birini severken büyüyorsun, onun hasretiyle olgunlaşıyorsun.” |
Cevap: Law~
|
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/881d5ec8...zd7o1_1280.jpg Beni öptüğü gün doğdum, beni terk ettiği gün öldüm, beni sevdiği birkaç hafta da yaşadım. -Issız Bir Yerde |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.