![]() |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/6baeef26...c98mo1_540.jpg Sev beni, bir dağ gölgesi kadar sev… //Turgut Uyar |
Cevap: Law~
Elbet hep böyle geçmeyecek ömrüm, biliyorum
Bu çeşit yaşamak, zor. Kimbilir tanrım, kimbilir Hangi güzel yerde beni, Hangi ölesiye sevda bekliyor..” . //Turgut Uyar |
Cevap: Law~
senin geçmişin uzun,
elini hemen elime ver geç kalma çoktan beri beklediğin o diri gülümseyiş işte bendim. | turgut uyar |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/0443a2ab...56e53bf1c6.jpg Göz görmeyince gönül katlanır mı bilmem ama gönüller artık görmeyince gözlere de gerek kalmıyor belkide.. |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/1d74e278...uvbjd6_540.jpg sustum.. susmak bazen “söyle” demek.. bazen ince bi “anla artık”.. bazen de “bitti’k..” demek..… |
Cevap: Law~
|
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/b552f52c...096ca14572.jpg “Yüreğimiz korkar aşka dokunmaya; yanar diye değil, kanar diye değil, sanar diye…” |
Cevap: Law~
|
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/f5da28ca...kp37o2_640.jpg Gözlerinden göğüme sayısız yıldız akar Bir gülüşün içimde binlerce lamba yakar . . |Erdem Beyazıt |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/335b1580...kp37o1_540.jpg Korkuyorum, belki yarın geç olur? Geleceksen, bir gün önce gelsene.. Abdurrahim Karakoç |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.