![]() |
Cevap: Law~
https://i.pinimg.com/564x/06/9f/7c/0...54778365f2.jpg Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır. -Zülfü Livaneli |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/a484f68b...6f95d46dda.jpg Böyle değildi sevmek , bir muhallebicide utana sıkıla içinlen çayların , sizle başlayan konuşmaların , gözlerinin içine bakamamanın adıydı sevda.. Şimdi ne o güzel sevdalara şahitlik eden muhallebiciler Ne de utana sıkıla konuşan insanlar kaldı Yitirdik güzellikleri , bize bereketsiz şeyler kaldı… -M.Akif Baltacı |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/cbebc071...67e7b22cac.jpg Sen huzur arıyorsun yürüyorsun Hüzne takılıp kanıyor ayakların…“ |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/9f9ab8ee...c98mo1_540.jpg “…ve gece, çok gece… ve artık elinizde yalnızca hüzünlü şarkılar, şiirler ve bir bardak demli çay kalır.” •Tarık Tufan |
Cevap: Law~
|
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/97cc9d5e...2e307db041.jpg Şükrü Erbaş’ın lâtif anlatımı içinde kaybolmaktayım; “Bir gönül üşümesi bu. Isınmak için eğildiğin ocak külüyle boğuyor seni.” |
Cevap: Law~
https://i.pinimg.com/564x/8a/2a/e6/8...fa65211e97.jpg Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp yüzünün en ince ayrıntısı kadar, incelediğiniz biri oldu mu? -Cemal Süreya- |
Cevap: Law~
https://i.pinimg.com/564x/49/fd/9c/4...8761f7fb70.jpg - Biraz daha güzel olmayı denemeli insan. Biraz daha nazik olmayı, kırılmamayı değil de, kırmamayı öğrenmeli. Sevilmekten öte, güzel sevmeyi bilmeli. İncelikler yapmalı, hoş görmeye çalışmalı. Güzel olduğuna inandığında, o vakit güzellikler gelecektir.✨ #turgutuyar |
Cevap: Law~
https://66.media.tumblr.com/be93e0ec...c98mo1_540.jpg Sükûtumu hoş gör iki gözüm Bilirsin ki, anılar anlatılınca acıtır… |
Cevap: Law~
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.