![]() |
|
Cevap: Big Bang
Alıntı:
|
Cevap: Big Bang
[IMG]*********************f/ne6Ls8.jpg[/IMG] |
Cevap: Big Bang
[IMG]*********************f/UAAbFZ.jpg[/IMG] Karmakarışıklaşmaktayım |
Cevap: Big Bang
Bazen insanlar yanında olmasa da sana destek verebiliyor
Bazen de yoklukları o kadar ağır geliyor ki boğazın düğümleniyor, gözyaşların dökülüyor. Hayat hep savaş içinde geçiyor gerçekten Çok şükür halimize |
Cevap: Big Bang
Çocuklar inanın inanın çocuklar
Güzel günler göreceğiz güneşli günler Motorları maviliklere süreceğiz |
Cevap: Big Bang
[IMG]*********************f/80wTVY.jpg[/IMG] Durdurun Dünya'yı |
Cevap: Big Bang
Aman da aman benim konum mu varmış ;utangaç;
1 yılı geçmiş yazmamışım Bayağı büyüdüm de geldim :) |
Cevap: Big Bang
Nickimin rengi çok hoş
Ve ben 12 olmadan şu elimdeki telefonu bırakıp uyumalıyım Ve her şey bazen gerçekten bomboş geliyor Bugün önemli Bugünde iyi olursak günü kurtardık Geçmiş sadece geçip giden bir şey Bugünü güzel yaşamalıyım Ok bye |
Cevap: Big Bang
Çok güçlüsün
|
Cevap: Big Bang
Aklımda hep beni üzen şeyler var
Belki yazarsam biraz rahatlarım diye düşündüm umarım işe yarar Çok üzgünüm, geçen hafta buralı bir asker görev yaptığı yerde trafik kazası geçirmiş vefat etmiş, evine taziyeye gittik ve aylar önce ki her şey tekrardan su yüzüne çıktı. Aslında insanların acısı sadece hayat şartları yüzünden arka plana kayıyor. O yarayı hatırlatan bir şey olunca ilk günkü yangın kadar olmasa da acıyı derinden hissediyorsun. Allah herkese sıralı ölüm versin. Sanırım zaman beni bayağı bir yıprattı. Bazen bütün umudun yok oluyor. Bu iğrenç insanlarla dolu dünyada neden yaşıyorum ki diyorum. Belki de bir köpeği beslemek için, belki de Neptün e anne olmak için. Ama diğer iğrençlikler soğutuyor her şeyden. Günlerdir ilk defa bir gece yorgun değilim onda da içimi kasvet bastı Peh Aman be ya Her şey olup gider |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:24. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.