ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Günlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/)
-   -   Big Bang (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/28122-big-bang.html)

HaDeS 29 September 2019 15:43

Cevap: Big Bang
 
Alıntı:

Brisingr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 116772)

Çok hoş..Beğendim ben ;alkis;

Brisingr 15 October 2019 10:30

Cevap: Big Bang
 
[IMG]*********************f/ne6Ls8.jpg[/IMG]

Brisingr 19 October 2019 22:13

Cevap: Big Bang
 
[IMG]*********************f/UAAbFZ.jpg[/IMG]



Karmakarışıklaşmaktayım

Brisingr 24 October 2019 20:52

Cevap: Big Bang
 
Bazen insanlar yanında olmasa da sana destek verebiliyor
Bazen de yoklukları o kadar ağır geliyor ki boğazın düğümleniyor, gözyaşların dökülüyor.
Hayat hep savaş içinde geçiyor gerçekten
Çok şükür halimize

Brisingr 24 October 2019 23:54

Cevap: Big Bang
 
Çocuklar inanın inanın çocuklar
Güzel günler göreceğiz güneşli günler
Motorları maviliklere süreceğiz

Brisingr 27 October 2019 16:04

Cevap: Big Bang
 
[IMG]*********************f/80wTVY.jpg[/IMG]


Durdurun Dünya'yı

Brisingr 07 March 2021 19:03

Cevap: Big Bang
 
Aman da aman benim konum mu varmış ;utangaç;
1 yılı geçmiş yazmamışım
Bayağı büyüdüm de geldim :)

Brisingr 10 March 2021 23:51

Cevap: Big Bang
 
Nickimin rengi çok hoş
Ve ben 12 olmadan şu elimdeki telefonu bırakıp uyumalıyım
Ve her şey bazen gerçekten bomboş geliyor
Bugün önemli
Bugünde iyi olursak günü kurtardık
Geçmiş sadece geçip giden bir şey
Bugünü güzel yaşamalıyım
Ok bye

Brisingr 30 March 2021 01:12

Cevap: Big Bang
 
Çok güçlüsün

Brisingr 08 April 2021 23:20

Cevap: Big Bang
 
Aklımda hep beni üzen şeyler var
Belki yazarsam biraz rahatlarım diye düşündüm umarım işe yarar
Çok üzgünüm, geçen hafta buralı bir asker görev yaptığı yerde trafik kazası geçirmiş vefat etmiş, evine taziyeye gittik ve aylar önce ki her şey tekrardan su yüzüne çıktı. Aslında insanların acısı sadece hayat şartları yüzünden arka plana kayıyor. O yarayı hatırlatan bir şey olunca ilk günkü yangın kadar olmasa da acıyı derinden hissediyorsun. Allah herkese sıralı ölüm versin.
Sanırım zaman beni bayağı bir yıprattı.
Bazen bütün umudun yok oluyor. Bu iğrenç insanlarla dolu dünyada neden yaşıyorum ki diyorum. Belki de bir köpeği beslemek için, belki de Neptün e anne olmak için. Ama diğer iğrençlikler soğutuyor her şeyden.
Günlerdir ilk defa bir gece yorgun değilim onda da içimi kasvet bastı
Peh
Aman be ya
Her şey olup gider


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:24.
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.