![]() |
Cevap: Başlangıç ve Ölüm
|
Cevap: Başlangıç ve Ölüm
|
Cevap: Başlangıç ve Ölüm
Bazen ufacık farklılıklar,renkler tüm Dünya'yı birleştirici olabilirdi evet sadece olabilirdi ama asla olmadı ... --http://www.haluking.com/wp-content/u...in-Listesi.jpg |
Cevap: Başlangıç ve Ölüm
İnsanlar kişilik mastürbasyonu yüzünden bir adım ötesi bile göremez hale geldiler Bu yüzden nüfus arttıkça, insanlar azalmaya başladı .... ------- --- - |
Cevap: Başlangıç ve Ölüm
|
Cevap: Başlangıç ve Ölüm
|
Cevap: Başlangıç ve Ölüm
Hayata gülmeyi ,orta parmağımı ona kaldırdığımda ve canına okuyacağım dediğimde başarmıştım demem o ki hayata karşı topunuzu tüfeğinizi iyi hazırlamalısınız yoksa o sizin canınıza okur ..
|
Cevap: Başlangıç ve Ölüm
Siz siz olun geçmişi kanınızın hatta ruhunuzun bile donacağı şekilde bırakmayın! --- https://www.youtube.com/watch?v=xvhEkpiMONc |
Cevap: Başlangıç ve Ölüm
|
Cevap: Başlangıç ve Ölüm
“Ölüm fikrini her zaman rahatlatıcı bulmuşumdur. Hayatımın her an sona erebileceği fikri beni hayatın sunduğu şeylerin güzelliğini, sanatını ve korkusunu tamamen kucaklamam için özgür kılıyor.”
Hannibal |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.