![]() |
Bir mutluluktu hayalimiz...
Gülmek, İnsana sunulmuş en güzel mutluluktu. Biz de bilirdik elbette mutlu olmayı. Bizlere verilen ise sahte bir gülücüktü... |
Cevap: Bir mutluluktu hayalimiz...
Neresinden tutayım desem, ele gelmez bu hayat. Olsun ama, sen gel yine de... https://youtu.be/SdmaCTEhcoU |
Cevap: Bir mutluluktu hayalimiz...
Gülmeyi bilmeyen insanlar tanıyorum. Mutluluğu çok uzaktaki bir kuşun kanadında arayan insancıklar. Boşa geçirdikleri zamanın farkında olmayan bir sürü canlı. Oysa mutluluk; bir kuşun cıvıltısında, bir çocuğun gülümsemesinde ve kendi içinde saklıdır... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.