ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Sözlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/)
-   -   Friend (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/12776-friend.html)

Gamer Queen 21 August 2018 01:19

Friend
 
@Friend
Can deriz birbirimize çünkü canımdır o. Şimdiye dek hiç birbirimizi üzmedik. İki kez kırgınlık yaşadıksa da geçti. Öngörülüdür. Ve dostu bildiği insanı uyarır. Dediği de çıkar. Benim için de bazı konularda öyle oldu. Bu yüzden araya giren zamana rağmen bir abi ya da kardeşe nasıl ya o da onay versin onun da içine sinsin dersiniz ya bende öyle hissediyorum onun onca zaman bilmediği bir mevzuyu anlatırken.

Ayrıca gerçekten dosttur şimdiye dek birbirimize söylediğimiz şeyleri bir 3. Kişiden duymamışızdır çok şükür. Hayatlarımız ve gerek olduğumuz platformların değişmesi biraz iletişimimizi sekteye uğratsa dahi dostluğumuz öyle sıkıdır ki sanki hiç araya zaman girmemiş gibi tekrar kaldığı yerden devam eder.

Onun hep mutlu olmasını ve bu sefer iletişimde daha uzun kalabilmeyi diliyorum.
Seviyorum seni can. İyi ki tanımışım seni dosttan öte güzel insan. ;ppt;

Friend 21 August 2018 01:23

Cevap: Friend
 
;nnj;
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 44490)
@Friend
Can deriz birbirimize çünkü canımdır o. Şimdiye dek hiç birbirimizi üzmedik. İki kez kırgınlık yaşadıksa da geçti. Öngörülüdür. Ve dostu bildiği insanı uyarır. Dediği de çıkar. Benim için de bazı konularda öyle oldu. Bu yüzden araya giren zamana rağmen bir abi ya da kardeşe nasıl ya o da onay versin onun da içine sinsin dersiniz ya bende öyle hissediyorum onun onca zaman bilmediği bir mevzuyu anlatırken.

Ayrıca gerçekten dosttur şimdiye dek birbirimize söylediğimiz şeyleri bir 3. Kişiden duymamışızdır çok şükür. Hayatlarımız ve gerek olduğumuz platformların değişmesi biraz iletişimimizi sekteye uğratsa dahi dostluğumuz öyle sıkıdır ki sanki hiç araya zaman girmemiş gibi tekrar kaldığı yerden devam eder.

Onun hep mutlu olmasını ve bu sefer iletişimde daha uzun kalabilmeyi diliyorum.
Seviyorum seni can. İyi ki tanımışım seni dosttan öte güzel insan. ;ppt;


Teşekür ediyorum can güzel dişeklerin icin herşey karşılıklı ben uzun yazı yazmayı beceremem beni az çok tanırsın :)

Asrevya 21 August 2018 01:25

Cevap: Friend
 
Beyefendi,yapıcı,kibar.
İyi ki tekrar karşılaştık ,iyi ki aramızda.
Hoş geldiniz,sizi görmek çok güzel.;maia;

Friend 21 August 2018 01:28

Cevap: Friend
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 44497)
Beyefendi,yapıcı,kibar.
İyi ki tekrar karşılaştık ,iyi ki aramızda.
Hoş geldiniz,sizi görmek çok güzel.;maia;


Emin olabilirsiniz herşey karşılıklı ve ayrıca güzel dileklerin icin teşekür ederim :)

Regex 05 September 2018 00:38

Cevap: Friend
 
@Friend ile bugüne dek olumlu etkileşimimiz olmamış olsa da ileriki zamanlarda sağlam bir dostluk kurabileceğimiz düşüncesindeyim. Uzaktan izlenimim; doğru bildiğini söylemekten, savunmaktan geri durmayan ve dostluğu lafta olmayan, adam gibi adam.

Friend 05 September 2018 00:43

Cevap: Friend
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 48728)
@Friend ile bugüne dek olumlu etkileşimimiz olmamış olsa da ileriki zamanlarda sağlam bir dostluk kurabileceğimiz düşüncesindeyim. Uzaktan izlenimim; doğru bildiğini söylemekten, savunmaktan geri durmayan ve dostluğu lafta olmayan, adam gibi adam.


Eyvallah usta sagolasın beni karşında bulacağın tek zaman duyguyu üzdüğün zaman olur :) birbirinizi hiç üzmeyin
Ben buralara bakar bakar çıkarım eskisi kadar çok takılamıyorum

Dolunay 15 September 2018 11:47

Cevap: Friend
 
pek tanımıyorum kendisini ama güzel bir kişisel sayfası var duygusal biri olduğunu hissediyorum zamanla tanırız inşallah sizi @Friend :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.