![]() |
Painfully
@Painfully Esra cok icten samimi biri iyki dedigim insanlarin tabiki basinda geliyor onunla rahatlikla herseyimi butun ozelimi paylasirim cunku bazi egoist insanlarin gibi satmaz kimseyi kin beslemeyen insan kendisi heleki forum icin asla kimseyi sirtindan vurmaz seviyorum bu kizi nedeni belli aslinda bana kirgin ama ileride biliyorum ki o kirginliklar duzelicek dedim ya kin asla beslemez o Can mi evet Can Kardes mi Kardes .onunla paylastigimi kimseyle paylasamam iyki Varsin Esra Iyki dedigimsin me olursa olsun bsn ssni tanidigim icin cok sansliyim aslinda .
Dileriiiim hep mutlu olursun sevdiklerinle . Hep yuzun guler bir omur boyu :srldmm: |
Cevap: Painfully
Bu benim ikinci patron tanıtayım size :)
Yani okadar naif ve içten ki, Rank sevmediğimi bilmediği için bana rank eklemiş :) Buna rağmen terslemedim bişey diyemedim. Yoksa bu konuda çok cıngarım... Ben pişman olmayacağım cümleler kullanmayı tercih ederim sözlüklerde. Bacım için şunu diyeyim. İlk tanışmamız 4 yada 5 yıl öncesine dayanır. Tabi samimiyet olmayınca insan unutuyor. Sonraki karşılaşmada azıvık sürtüşme oldu, benim forum adresi karıştırmamdan kaynaklı... Dostluğun kıymetini bilen biri gibi duruyor. Ağır başlı efendi birine benziyor. Elinden geldiğince kırmak istemiyor. Tanıdıkça yazarım patron. :) |
Cevap: Painfully
tanım kadarla ıyı bırı dı
|
Cevap: Painfully
İtalyan Hanım değil mi o :)
Tanışıklığımız çok eskilere dayanır,ama yıllardır görüşmeyiz. Sağlık ve mutluluk dilerim kendisine. |
Cevap: Painfully
Pain pain fully fully, benim minik kelebeğim. Şimdi konuya girince eskilere gittim de tam 10 yıl olmuş birbirimizi tanıyalı. Başlarken ne farklıydı dimi her şey ve hayat nasıl olgunlaştırıp, değiştiriyor insanı... İyi ki öyle başlamış hikaye, iyi ki sonradan belki de birbirimizi en anlayabileceğimiz zamanda yeniden kesişmiş yollarımız. Kalbi güzel, sevgisini esirgemeyen fullykom iyi ki varsın. Seni hayattan, insanlardan soğutan şeyleri birer birer yıkıp geçeceksin, kalbinin derinlerinde kocaman sevgiler büyütmüş biri nefret edemez kötüler yüzünden bütün insanlardan. Hep mutlu ol, ben hepsini dinlerim. Çocukluk arkadaşım beee :kalpp:
Birlikte büyüdük, öpüyorum seni kocaman. |
Cevap: Painfully
Çooook uzun zaman oldu biz Esra'yla tanışalı, tanıştığımızdan beri hiç değişmedi huyunun güzelliği. Çok konuşamasak bile severim Esra'yı. İçi dışı birdir. Her zaman dürüsttür, güvenilirdir. En iyisini hak eder hep. Seviyorum seni @Painfully :srldmm: |
Cevap: Painfully
Esra ile tanışmamız 2009 yılında olmuştu. Photoshop konusundaki başarılarını herkes bilir ama rank yapmayı ilk öğrendiği gün MSN'den bana yazdığı zamanları bile daha dün gibi hatırlarım; düşünün, üzerinden ne kadar zaman geçmiş. :) Bu da sanırım 2010'da falan olmalı. Hey gidi ergenlik yılları. ;d
Bir zamanlar (2011) muhteşem üçlü olarak Esra, ben ve @Bahtiyar Messenger'da neredeyse her akşam konferans yapıp sohbet ederdik. İstenmeyen sebepler, yaşanmaması gereken talihsiz sorunlar yüzünden uzunca süre (4-5 yıl kadar) koptuk ancak hiç değilse bunu aşabilmiş olmaktan mutluyum. Esra'nın kin tutmayan, olgun yapısı elbette bunun etkenlerinden biridir. Model'in aşağıdaki şarkısı bizim irtibatta olmadığımız zaman çıkmıştı ve ben ilk dinleyişte "Aha, Esra için şarkı yapmışlar." demiştim. Sonra kendisine bu şarkıyı gönderdiğimde yanılmadığımı fark etmiş olmam iyiydi. Buraya da bırakayım; https://www.youtube.com/watch?v=uMvzFzKvAd4 Umarım hayatındaki her şey, gönlünce olur Esra. Mutlu olmayı sonuna kadar hak eden, derinliği olan bir insansın. Sağlığın ve huzurun baki olsun. |
Cevap: Painfully
İnsanlarla olan ilişkilerinde üslup problemi yaşıyor. Her daim bende kaba, şımarık ve kendini beğenmiş ukala birisi izlenimi uyandırmıştır. İnsanlara karşı yaklaşım problemlerini düzeltir, daha saygılı, nazik ve kibar olmaya çalışırsa daha çok sevileceğine inanıyorum. İnsanları yaralayıcı, hedef alıcı cümleler ve argovari hatta yer yer küfürbaz sayılabilecek üslubunu kullanmaktan kaçınması kendisi adına pozitif bir kazanım olabilir. ;cool;
Her şey gönlünce olsun.. :) |
Cevap: Painfully
@Painfully mm Esram bu sanal aleminde iki kisinin arasinda yuz yuze görmek istedigim Tek kisidir benim icin cok degerli . Cokta severim kendisini .
Insallah hep mutlu olur hak ediyor herseyi güzelim benim seviliyoRsun ;maia; |
Cevap: Painfully
Alıntı:
Ben yeterince sevildigimi dusunuyorum, sen sevmesen de olur. Bu saydiklarinin tam kendin olupta kabullenmeyen ve karsindakine soylemen cok abes bir durum ama simdi sen bunu da kabullenmezsin. Senin de her sey gonlunce olsun, tesekkurler. @Regex @Hesnâ @Melodram @Mango @Qasem @Roman @mak res Yorumlariniz icin tesekkur ediyor, kocaman sevgilerimi yolluyorum sizlere. Eksik olmayin. |
Cevap: Painfully
Adaben,usulen ve de erkanen güzel bir cevap verilmiş zannımca...
@Painfully |
Cevap: Painfully
Alıntı:
ben gerçket duyular yazdım yanış bır şey yapamadım sana karşı ama genede özür dıleryormu |
Cevap: Painfully
Alıntı:
|
Cevap: Painfully
Alıntı:
|
Cevap: Painfully
Alıntı:
Makres en kısa zamanda benden insanlarla iletişim dersi almalısın. Sana çok faydalı olur. :) |
Cevap: Painfully
Konu dışına çıkmayalım @Coolumsu
|
Cevap: Painfully
Alıntı:
|
Cevap: Painfully
Banlandiysa bir sebebi vardir illa ki, kendisi de biliyor ki bir sey demiyor o konu hakkinda.
Hem benim forumda banli diye insan olarak birbirimizi kiracak kisiler degiliz, o ayri bu ayri. Bunlari bile bilemeyen, anlamayan birisinden hayat dersi almak? .d @mak res sen boyle iyisin, oldugun gibi devam et Funda. Yorumun icin tekrardan tesekkurler. Bu arada cidden konu amacini aştı sayende Coolumsu. |
Cevap: Painfully
Alıntı:
|
Cevap: Painfully
Tanımasam da ,sempatik geliyor bana .başka bir yerde bir konu okudum,forum acmaya çalışan birisine yardım etmiş. Böyle bir insandan kimseye zarar gelmez. Sağlık mutluluk sizinle olsun
|
Cevap: Painfully
Alıntı:
Alıntı:
Yalniz bir kisiye degil, birsuru kisiye forum icin yardimci oldum, hepsi de helal olsun. Tesekkur ediyorum cokca (: |
Cevap: Painfully
Yardımsever canayakın dost canlısı birisi böyle ortamlarda illa ki her foruma olmasa bile hak edene yardım eli uzatmıştır Esra kimseden bir karşılık beklemeden ..
Temiz naif bir yüreği var fazla diyecek bir söz yok Allah her daim sevenleriyle mutlu etsin kendisini. |
Cevap: Painfully
Yazılanları okudum ve çok dobra birisi olduğunu düşünüyorum ki bu bir insanda en sevdiğim özelliktir.. Herkes tarafından seviliyorsunuz ki böyle bir insanı ben de severim başarılarınız daim olsun... |
Cevap: Painfully
Alıntı:
Tesekkurler Ersin, senin de her sey gonlune gore olsun. Alıntı:
Tesekkur ediyor ve sevgilerimi iletiyorum. (: |
Cevap: Painfully
Baldır bal. :srldmm:
|
Cevap: Painfully
Alıntı:
Cansin. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.