![]() |
Brisingr - Neptün
Brisingr ile tanışmam aslında baya geç oldu.Aynı ortamdaymışız ama benim ara verdiğim dönemde o gelmiş.Tanışmamızda benim sanalı bırakmama yakın oldu, keşke çok önceden tanışma fırsatım olsaymış.Brisingr'in duruşunu ve yorumlarını çok beğenirdim, dikkat çekerdi, boşa yazı yazmazdı.Çoğu zaman da düşüncelerimizin ortak olduğunu farkediyordum.Belki de o yüzden kendime çok yakın hissediyorum onu.İyi ki sanaldan gitmeden seni tanıdım, sanalın bana kazandırdığı nadir birisin ve benim için hep özel kalacaksın.Sende çokça seviliyorsun benim tarafımdan:hinmlk:
|
Cevap: Brisingr
Teşekkür ederim güzel yorumların için:hinmlk:
Torpil yapmışsın kötü yönlerimi yazmamışsın :D Onure ettiniz efenim beni ;ehem; :srldmm: |
Cevap: Brisingr
sadeligi ve guzel yazilari ile ilgimi ceken birisi @Brisingr ve hakkinda herseyin en iyisini temenni ederim.
Hayatin boyunca hep mutlu ol sevdiklerinle.. |
Cevap: Brisingr - Neptün
Çok tanımıyor olsam da, sözlüğüne yazmak istedim. Gözlemlerime göre aklı başında, yerinde yorumları olan birisin. :) Foruma tekrar dönmüş olmana sevindim @Neptün, umarım daha sık görürüz seni. Bilgili ve kültürlü insanlara, her zaman her yerde ihtiyacımız var bunu da ayrıca belirtmek istedim ;angel;
|
Cevap: Brisingr - Neptün
Yorumlarını her zaman yerinde bulmuşumdur @Neptün'ün.Her zaman burada görmek isterim.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.