ForumDenizi.Com
  • Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Sözlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/)
-   -   VI. Armağan (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/3445-vi-armagan.html)

Arthur 04 August 2018 18:02

Cevap: VI. Armağan
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34499)
Kim bu şanslı vatandaş acaba? :D Gecenin 03:00'ünde senden telefon almak her hatuna nasip olmaz. :p

Olay hatun olayı olsa yine iyi dayı hatun diye bizi koparıyor :)
Ben bakmıyorum telefona ısrarla arıyo bide :D

VI. Armağan 04 August 2018 18:24

Cevap: VI. Armağan
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34500)


Olay hatun olayı olsa yine iyi dayı hatun diye bizi koparıyor :)
Ben bakmıyorum telefona ısrarla arıyo bide :D

Oğlum 2 gündür kim kimi arıyor açmıyor istersen ekran görüntüsü atayım :asd:

Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34499)
Kim bu şanslı vatandaş acaba? :D Gecenin 03:00'ünde senden telefon almak her hatuna nasip olmaz. :p

Aynen öyle aga :D adı bende saklı ama
Alkollüydüm, Demet Akalın - Bebek dinliyordum bide o saatte nedense

Herşey olabilir

Qasem 04 August 2018 20:42

Cevap: VI. Armağan
 
4. Muratın oülu 4. Armağan han hazretleri :)

Efendim ben mıy mıy, arkadan iş çeviren, ne dediği belli olmayan, lafı eveleyip geveleyen, inkar eden insanlardan haz etmem. İşte Bu Armağan han hazretleri varya :) Onda bu hasletlerin hiç biri yok... :)

Severim kendisini, özellikle açık sözlü olmasını, ve bildiği doğrudan geri adım atmamasını severim...

Adamın Hası derlerya...
Sakalına Kurban Babaaaa....
:)

Arthuil 04 August 2018 20:49

Cevap: VI. Armağan
 
Yakında metal müziğe gönül verecek şahıs. Umutluyum yani. :)

VI. Armağan 04 August 2018 21:50

Cevap: VI. Armağan
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34543)
Yakında metal müziğe gönül verecek şahıs. Umutluyum yani. :)

Yahu biz sana o kadar panpa diyoruz sen bizi şahıs yaptın, işin şakasındayım elbette :)

Bugünden itibaren The MetallicArmağan'ım. Sen iste metal albüm bile hazırlarım sana

Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34541)
4. Muratın oülu 4. Armağan han hazretleri :)

Efendim ben mıy mıy, arkadan iş çeviren, ne dediği belli olmayan, lafı eveleyip geveleyen, inkar eden insanlardan haz etmem. İşte Bu Armağan han hazretleri varya :) Onda bu hasletlerin hiç biri yok... :)

Severim kendisini, özellikle açık sözlü olmasını, ve bildiği doğrudan geri adım atmamasını severim...

Adamın Hası derlerya...
Sakalına Kurban Babaaaa....
:)

Üstaaad bizim özümüz neyse sözümüz de odur biliyorsun.

Çok müteşekkir oldum, nede güzel yorumlar yazmışsın. Okurken inan mutlu oldumm :)

Allah razı olsun. Bende seni seviyorum yerin bende farklı.

Sakalımız = Şeklimiz ^^ Yine o tarz devam ;keyf;

Yalnız orada ufak bir yanlışı düzeltelim; 4'ncü değil 6'ncı olacak eheh :)

Arthuil 04 August 2018 22:13

Cevap: VI. Armağan
 
Alıntı:

VI. Armağan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 34563)
Yahu biz sana o kadar panpa diyoruz sen bizi şahıs yaptın, işin şakasındayım elbette :)

Bugünden itibaren The MetallicArmağan'ım. Sen iste metal albüm bile hazırlarım sana

Azıcık 3. tekil konuşayım dedim beceremedim ne yapayım. ;sanane;

Mango 08 August 2018 22:42

Cevap: VI. Armağan
 
Kendi halinde, komik bir arkadaşımız.
Espirileri cuk oturuyor her yere.
Asla efendiliğini de bozmuyor, maşallah.
Kendisiyle birebir tanışmışlığımız yok ama arada taş atıyor :p
Bakalım nasip ne zaman tanışırız :p

Arthur 08 September 2018 12:34

Cevap: VI. Armağan
 
Can dostum kardeşim şu sıralar forumda yoksun telefon'dan konuşuyoruz buraya uğradığında görmeni istedim çok konuşuyoruz biz o yüzden pek anlatacağım birşey yok anılarımız hep burda güzel kalsın.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:39.
  • Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.