![]() |
Cevap: VI. Armağan
Alıntı:
Ben bakmıyorum telefona ısrarla arıyo bide :D |
Cevap: VI. Armağan
Alıntı:
Alıntı:
Alkollüydüm, Demet Akalın - Bebek dinliyordum bide o saatte nedense Herşey olabilir |
Cevap: VI. Armağan
4. Muratın oülu 4. Armağan han hazretleri :)
Efendim ben mıy mıy, arkadan iş çeviren, ne dediği belli olmayan, lafı eveleyip geveleyen, inkar eden insanlardan haz etmem. İşte Bu Armağan han hazretleri varya :) Onda bu hasletlerin hiç biri yok... :) Severim kendisini, özellikle açık sözlü olmasını, ve bildiği doğrudan geri adım atmamasını severim... Adamın Hası derlerya... Sakalına Kurban Babaaaa.... :) |
Cevap: VI. Armağan
Yakında metal müziğe gönül verecek şahıs. Umutluyum yani. :)
|
Cevap: VI. Armağan
Alıntı:
Bugünden itibaren The MetallicArmağan'ım. Sen iste metal albüm bile hazırlarım sana Alıntı:
Çok müteşekkir oldum, nede güzel yorumlar yazmışsın. Okurken inan mutlu oldumm :) Allah razı olsun. Bende seni seviyorum yerin bende farklı. Sakalımız = Şeklimiz ^^ Yine o tarz devam ;keyf; Yalnız orada ufak bir yanlışı düzeltelim; 4'ncü değil 6'ncı olacak eheh :) |
Cevap: VI. Armağan
Alıntı:
|
Cevap: VI. Armağan
Kendi halinde, komik bir arkadaşımız.
Espirileri cuk oturuyor her yere. Asla efendiliğini de bozmuyor, maşallah. Kendisiyle birebir tanışmışlığımız yok ama arada taş atıyor :p Bakalım nasip ne zaman tanışırız :p |
Cevap: VI. Armağan
Can dostum kardeşim şu sıralar forumda yoksun telefon'dan konuşuyoruz buraya uğradığında görmeni istedim çok konuşuyoruz biz o yüzden pek anlatacağım birşey yok anılarımız hep burda güzel kalsın.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.