ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Sözlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/)
-   -   Jön TüRk (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/42389-jon-turk.html)

mak res 28 January 2020 14:49

Jön TüRk
 
@Jön TüRk başlığını ben açyım dedimi ne yakın ve dürüsüt insanalardabiridir benim ne yakın arkadaşimdir...

Jön TüRk 28 January 2020 14:53

Cevap: Jön TüRk
 
Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim Funda.

mak res 28 January 2020 14:54

Cevap: Jön TüRk
 
Alıntı:

Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 144657)
Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim Funda.

ne demek arkadaşım...

Regex 09 March 2020 19:26

Jön TüRk
 
@Jön TüRk:
Bu adamı 5 yıldır tanırım, beraber uzun bir dönem farklı bir platformda çalışma fırsatımız oldu. Orada kendisi genel sorumluyken, ben de teknik sorumluydum. En üst düzey yönetici olma vasıflarının hakkını tamamen veriyordu diyebilirim. Güzel bir koordinasyonumuz vardı ve bizim dostluğumuz hiçbir zaman sekteye uğramadı.

Gerek soğukkanlılığı, gerek millî duyguları ve ulusal konulardaki hassasiyeti, gerek hiçbir zaman ödün vermediği cool tavrı ve gerekse kalitesi her girdiği ortamda kendisini muhakkak hissettirmesini bilmiştir. Rol yapmayan, olduğu gibi bir adam.

Seviliyorsun dostum. Bugün üye sözlüklerinden giderken, senin sözlük konunu açmasak olmazdı dedim.

Jön TüRk 09 March 2020 19:35

Cevap: Jön TüRk
 
Teşekkür ederim güzel düşüncelerin Ongun.
Böyle bir intiba bırakmak güzel.Senden de bunları duymak daha güzel (:

İlkiz 11 March 2020 08:16

Cevap: Jön TüRk
 
Foruma yakıştırdığım sakin, beyefendi ve oyunlarda çok iyi yorumları var her daim olmalı ..
Milli duygularını da ayrıca beğeniyorum.İyi ki var dediklerimden...

Deniz 14 March 2020 01:08

Cevap: Jön TüRk
 
Farklı bir platform da , bir süre beraber çalıştık. Hep.mesafelidir
Çalışkandır...burada görmek güzel .

mak res 14 March 2020 19:23

Cevap: Jön TüRk
 
görüp görüdüm ne düzgün insansını :srldmm::srldmm:

Farkedmez 24 March 2020 09:39

Cevap: Jön TüRk
 
Hiç sinirli gördüğümü hatırlamam. Çok efendi biridir. Güzel yorumları ve düşünceleri vardır. Forumlardaki sayılı beyfendilerden.

Asrevya 05 July 2020 23:30

Cevap: Jön TüRk
 
Değerli kardeşim,
İlk tanıdığım an nasılsan hiç değişmeden öyle kalan beyefendiliğin ile iyi ki varsın.
Ölçün, emeğin, değerlerine bağlılığın ile seni saygıyla selamlıyorum.

Jön TüRk 05 July 2020 23:32

Cevap: Jön TüRk
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 231747)
Değerli kardeşim,
İlk tanıdığım an nasılsan hiç değişmeden öyle kalan beyefendiliğin ile iyi ki varsın.
Ölçün, emeğin, değerlerine bağlılığın ile seni saygıyla selamlıyorum.

Teşekkür ederim ablacım bilmukabele.
Seviliyorsun.

Regex 05 July 2020 23:36

Cevap: Jön TüRk
 
Cem kardeşimle ilgili düşüncelerimi zaten konuda belirtmiştim. Şu koronavirüs vakaları biraz daha azalma gösterdikten sonra ilk buluşmamızda siyasi olarak hatrı sayılır bir abimizi ziyaret edip belki forumda fotoğraf bile paylaşabiliriz. :) Siyasi demişken; kendisiyle ideolojik düşüncelerimiz tam olarak aynı değil. Ancak her zaman vatana, millî çıkarlara, Atatürk'e bağlı olup bu değerler ekseninde hayat görüşünü yansıtan insan benim gözümde adamdır. Vatanı sağdan seven de, soldan seven de aynıdır. Yeter ki bir insan hainlik yapıp, ülke aleyhinde düşünsel bir yola sapmasın. @Jön TüRk ile tamamen hemfikir olduğumuz nokta da bu. Bugüne kadar pek hararetli bir tartışmaya girmedik. Ama bir gün bu konularda tartışırsak bile, vatanın bütünlüğü esasının çerçevesinde bu gerçekleşir. Seviliyorsun kardeşim.

Jön TüRk 05 July 2020 23:40

Cevap: Jön TüRk
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 231756)
Cem kardeşimle ilgili düşüncelerimi zaten konuda belirtmiştim. Şu koronavirüs vakaları biraz daha azalma gösterdikten sonra ilk buluşmamızda siyasi olarak hatrı sayılır bir abimizi ziyaret edip belki forumda fotoğraf bile paylaşabiliriz. :) Siyasi demişken; kendisiyle ideolojik düşüncelerimiz tam olarak aynı değil. Ancak her zaman vatana, millî çıkarlara, Atatürk'e bağlı olup bu değerler ekseninde hayat görüşünü yansıtan insan benim gözümde adamdır. Vatanı sağdan seven de, soldan seven de aynıdır. Yeter ki bir insan hainlik yapıp, ülke aleyhinde düşünsel bir yola sapmasın. @Jön TüRk ile tamamen hemfikir olduğumuz nokta da bu. Bugüne kadar pek hararetli bir tartışmaya girmedik. Ama bir gün bu konularda tartışırsak bile, vatanın bütünlüğü esasının çerçevesinde bu gerçekleşir. Seviliyorsun kardeşim.

Gerek siyasi,gerekse de farklı hususlarda aklı başında,olgun,mantıklı görüşüp fikir alışverişi yaptığım nadir insanlardansın dostum.Konu ne olursa olsun kendini iyi anlatıp beni de aynı şekilde iyi anlıyorsun.
Yapacak işlerimiz çok,şu süreç biraz hafiflesin sırasıyla yapacağız Allah'ın izniyle (:

Eyvallah cansın.

Juliet 01 January 2021 14:15

Cevap: Jön TüRk
 
Eveeet güzel bir rep ile güne başladık! :d
Jön bey tıpkı Zeze hanımcım gibi foruma gelişinden bugüne kadar foruma çok emek vermiş isimlerden, saygılı bir beyefendi birisidir
'İstanbul beyefendisi 'eveet evet onun için bunu söyleyebiliriz. :d
2021 ilk üye sözlük konusuna ben yazdım eh bi alkış... :d

Jön TüRk 01 January 2021 14:27

Cevap: Jön TüRk
 
Alıntı:

Juliet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 266385)
Eveeet güzel bir rep ile güne başladık! :d
Jön bey tıpkı Zeze hanımcım gibi foruma gelişinden bugüne kadar foruma çok emek vermiş isimlerden, saygılı bir beyefendi birisidir
'İstanbul beyefendisi 'eveet evet onun için bunu söyleyebiliriz. :d
2021 ilk üye sözlük konusuna ben yazdım eh bi alkış... :d

Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim @Juliet (:
Aynı şekilde seni burada görmek,konularda pozitif,sıcak yorumlarını okumak kendi adıma deyim yerindeyse ruhumu okşuyor.
Keşke hep yorum yazsan da okusak Juliet Hanım (:
Tekrar teşekkür ederim.

Han 02 January 2021 21:28

Cevap: Jön TüRk
 
Muhtesem bir kisiligi var.. her yardimima yardimci olan kalitenin altini cizen Adam..

Jön TüRk 02 January 2021 21:32

Cevap: Jön TüRk
 
Alıntı:

Han Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 266689)
Muhtesem bir kisiligi var.. her yardimima yardimci olan kalitenin altini cizen Adam..

Teşekkür ederim değerli kardeşim bilmukabele.

Dizzy 03 April 2021 00:40

Cevap: Jön TüRk
 
Foruma geldiğimde yorumları ile ilk ilgimi çeken insan olmuştu kendisi.
Ağır başlı, aklı başında, olgun ve beyefendi (:
Yolun layık olana açılsın ;w;

Sevgiler...

Jön TüRk 03 April 2021 00:45

Cevap: Jön TüRk
 
Teşekkür ederim @Dizzy ,özellikle sondaki güzel dileğin için (:

Pia 07 April 2021 00:00

Cevap: Jön TüRk
 
Kendisi tam Bi Ankara beyefendisi.. Sımsıcak insanı saran Bi sohbeti var:) Eğer tevazu nun vücut bulmuş Bi şekli olsaydı, o sen olurdun cem :) Hep iyi insanlara denk gelirsin inşallah..

Jön TüRk 07 April 2021 00:13

Cevap: Jön TüRk
 
Alıntı:

Pia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 283408)
Kendisi tam Bi Ankara beyefendisi.. Sımsıcak insanı saran Bi sohbeti var:) Eğer tevazu nun vücut bulmuş Bi şekli olsaydı, o sen olurdun cem :) Hep iyi insanlara denk gelirsin inşallah..

Estafurullah teşekkür ederim değerli düşüncelerin için (: Her bir kelimesi değerli.
Bilmukabele.

Brisingr 07 April 2021 00:17

Cevap: Jön TüRk
 
Dikkatimi çekti bayağı sevilen bir arkadaş
Neden acaba :p
Kibarlığından?
Beyefendi duruşundan?
Böyle sıcakkanlı oluşundan?
Burada yeni yeni denk geldiğim ve duruşunu beğendiğim kişi
Yıllardır görüyordum forumlarda fakat aynı anda bi forumda takılmamız ilk oldu. Yavaş yavaş tanıyoruz :)

Jön TüRk 07 April 2021 00:24

Cevap: Jön TüRk
 
Alıntı:

Neptün Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 283417)
Dikkatimi çekti bayağı sevilen bir arkadaş
Neden acaba :p
Kibarlığından?
Beyefendi duruşundan?
Böyle sıcakkanlı oluşundan?
Burada yeni yeni denk geldiğim ve duruşunu beğendiğim kişi
Yıllardır görüyordum forumlarda fakat aynı anda bi forumda takılmamız ilk oldu. Yavaş yavaş tanıyoruz :)

Teşekkür ederim böyle tanınmış olmak benim için çok değerli. Sizler gibi aklı başında, düzgün, hanım hanımcık arkadaşlardan böyle sözler duymak daha da önemli. (:

eLfida 07 April 2021 07:39

Cevap: Jön TüRk
 
@Jön TüRk sözlüğü gördüm hemen yazayım dedim.

Çok beyefendi bir kişiliği var kendisinin. Yerinde yorumları, samimi ama mesafeli davranışları, iyi bir kalbi olduğunu gözlemledim. Adaletli bir insan olduğunu da düşünüyorum.
Hep var olun ;ppt;

Jön TüRk 07 April 2021 08:13

Cevap: Jön TüRk
 
Alıntı:

eLfida Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 283468)
@Jön TüRk sözlüğü gördüm hemen yazayım dedim.

Çok beyefendi bir kişiliği var kendisinin. Yerinde yorumları, samimi ama mesafeli davranışları, iyi bir kalbi olduğunu gözlemledim. Adaletli bir insan olduğunu da düşünüyorum.
Hep var olun ;ppt;

Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için @eLfida
Sen de hep burada bizimle ol (:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.