![]() |
Jön TüRk
@Jön TüRk başlığını ben açyım dedimi ne yakın ve dürüsüt insanalardabiridir benim ne yakın arkadaşimdir... |
Cevap: Jön TüRk
Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim Funda.
|
Cevap: Jön TüRk
Alıntı:
|
Jön TüRk
@Jön TüRk:
Bu adamı 5 yıldır tanırım, beraber uzun bir dönem farklı bir platformda çalışma fırsatımız oldu. Orada kendisi genel sorumluyken, ben de teknik sorumluydum. En üst düzey yönetici olma vasıflarının hakkını tamamen veriyordu diyebilirim. Güzel bir koordinasyonumuz vardı ve bizim dostluğumuz hiçbir zaman sekteye uğramadı. Gerek soğukkanlılığı, gerek millî duyguları ve ulusal konulardaki hassasiyeti, gerek hiçbir zaman ödün vermediği cool tavrı ve gerekse kalitesi her girdiği ortamda kendisini muhakkak hissettirmesini bilmiştir. Rol yapmayan, olduğu gibi bir adam. Seviliyorsun dostum. Bugün üye sözlüklerinden giderken, senin sözlük konunu açmasak olmazdı dedim. |
Cevap: Jön TüRk
Teşekkür ederim güzel düşüncelerin Ongun.
Böyle bir intiba bırakmak güzel.Senden de bunları duymak daha güzel (: |
Cevap: Jön TüRk
Foruma yakıştırdığım sakin, beyefendi ve oyunlarda çok iyi yorumları var her daim olmalı ..
Milli duygularını da ayrıca beğeniyorum.İyi ki var dediklerimden... |
Cevap: Jön TüRk
Farklı bir platform da , bir süre beraber çalıştık. Hep.mesafelidir
Çalışkandır...burada görmek güzel . |
Cevap: Jön TüRk
görüp görüdüm ne düzgün insansını :srldmm::srldmm:
|
Cevap: Jön TüRk
Hiç sinirli gördüğümü hatırlamam. Çok efendi biridir. Güzel yorumları ve düşünceleri vardır. Forumlardaki sayılı beyfendilerden.
|
Cevap: Jön TüRk
Değerli kardeşim,
İlk tanıdığım an nasılsan hiç değişmeden öyle kalan beyefendiliğin ile iyi ki varsın. Ölçün, emeğin, değerlerine bağlılığın ile seni saygıyla selamlıyorum. |
Cevap: Jön TüRk
Alıntı:
Seviliyorsun. |
Cevap: Jön TüRk
Cem kardeşimle ilgili düşüncelerimi zaten konuda belirtmiştim. Şu koronavirüs vakaları biraz daha azalma gösterdikten sonra ilk buluşmamızda siyasi olarak hatrı sayılır bir abimizi ziyaret edip belki forumda fotoğraf bile paylaşabiliriz. :) Siyasi demişken; kendisiyle ideolojik düşüncelerimiz tam olarak aynı değil. Ancak her zaman vatana, millî çıkarlara, Atatürk'e bağlı olup bu değerler ekseninde hayat görüşünü yansıtan insan benim gözümde adamdır. Vatanı sağdan seven de, soldan seven de aynıdır. Yeter ki bir insan hainlik yapıp, ülke aleyhinde düşünsel bir yola sapmasın. @Jön TüRk ile tamamen hemfikir olduğumuz nokta da bu. Bugüne kadar pek hararetli bir tartışmaya girmedik. Ama bir gün bu konularda tartışırsak bile, vatanın bütünlüğü esasının çerçevesinde bu gerçekleşir. Seviliyorsun kardeşim.
|
Cevap: Jön TüRk
Alıntı:
Yapacak işlerimiz çok,şu süreç biraz hafiflesin sırasıyla yapacağız Allah'ın izniyle (: Eyvallah cansın. |
Cevap: Jön TüRk
Eveeet güzel bir rep ile güne başladık! :d
Jön bey tıpkı Zeze hanımcım gibi foruma gelişinden bugüne kadar foruma çok emek vermiş isimlerden, saygılı bir beyefendi birisidir 'İstanbul beyefendisi 'eveet evet onun için bunu söyleyebiliriz. :d 2021 ilk üye sözlük konusuna ben yazdım eh bi alkış... :d |
Cevap: Jön TüRk
Alıntı:
Aynı şekilde seni burada görmek,konularda pozitif,sıcak yorumlarını okumak kendi adıma deyim yerindeyse ruhumu okşuyor. Keşke hep yorum yazsan da okusak Juliet Hanım (: Tekrar teşekkür ederim. |
Cevap: Jön TüRk
Muhtesem bir kisiligi var.. her yardimima yardimci olan kalitenin altini cizen Adam..
|
Cevap: Jön TüRk
Alıntı:
|
Cevap: Jön TüRk
Foruma geldiğimde yorumları ile ilk ilgimi çeken insan olmuştu kendisi.
Ağır başlı, aklı başında, olgun ve beyefendi (: Yolun layık olana açılsın ;w; Sevgiler... |
Cevap: Jön TüRk
Teşekkür ederim @Dizzy ,özellikle sondaki güzel dileğin için (:
|
Cevap: Jön TüRk
Kendisi tam Bi Ankara beyefendisi.. Sımsıcak insanı saran Bi sohbeti var:) Eğer tevazu nun vücut bulmuş Bi şekli olsaydı, o sen olurdun cem :) Hep iyi insanlara denk gelirsin inşallah..
|
Cevap: Jön TüRk
Alıntı:
Bilmukabele. |
Cevap: Jön TüRk
Dikkatimi çekti bayağı sevilen bir arkadaş
Neden acaba :p Kibarlığından? Beyefendi duruşundan? Böyle sıcakkanlı oluşundan? Burada yeni yeni denk geldiğim ve duruşunu beğendiğim kişi Yıllardır görüyordum forumlarda fakat aynı anda bi forumda takılmamız ilk oldu. Yavaş yavaş tanıyoruz :) |
Cevap: Jön TüRk
Alıntı:
|
Cevap: Jön TüRk
@Jön TüRk sözlüğü gördüm hemen yazayım dedim.
Çok beyefendi bir kişiliği var kendisinin. Yerinde yorumları, samimi ama mesafeli davranışları, iyi bir kalbi olduğunu gözlemledim. Adaletli bir insan olduğunu da düşünüyorum. Hep var olun ;ppt; |
Cevap: Jön TüRk
Alıntı:
Sen de hep burada bizimle ol (: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.