![]() |
|
Cevap: Sessizsakin
Alıntı:
Sık görüyorduk nickleri fakat tanımıyoruz evet :) |
Cevap: Sessizsakin
Alıntı:
|
Cevap: Sessizsakin
Alıntı:
Tabii ki zamanla daha iyi tanırız :) |
Cevap: Sessizsakin
Sessiz, sakin ama bir o kadar da neşeli. Forumumuzun genç annesi. Mutluluğunuz daim olsun.
|
Cevap: Sessizsakin
@sessizsakin , özlendin ki. Yerin belli.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:39. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.