ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Sözlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/)
-   -   Asrevya (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/6303-asrevya.html)

Regex 05 July 2020 22:43

Cevap: Asrevya
 
İlk tanıştığımız 2012 yılını düşünüyorum da o zamanlar üniversitedeki ilk yılımdı. Zaman ne çabuk geçiyor, koskoca 8 yılı devirmişiz.

@Asrevya ile forum nezdinde başlayan diyaloğumuz, zamanla bir abla-kardeşliğe evrildi. Çok şiddetli tartışmalarımız ve irtibatımızı sonlandırdığımız zamanlar olmuştur ancak kendisi benim için her zaman değerli bir insan, abla olarak yerini muhafaza etmiştir. Öyle ki forumda olmadığı zamanlarda bile sık sık telefonda görüşürdük. Hatta bu forumların, kendisini yıpratmış olduğu olayları bizzat bildiğim için başka forumlardaki kişilerin; @Asrevya ablanın emektar yönünü, yüreğini, sevgisini kullanma isteğiyle istifade eğilimlerinin aksine; “abla boşver, forumlara girme hiç” demişliğim vardır. Çünkü kafasının rahat olmasını ve hep huzurlu kalmasını istedim. Kısacası aramızdaki samimiyet artık forumlardan çok öte.

Son zamanlarda buraya ara sıra uğraması da mutlu ediyor. Dik duruşla, doğru bildiğini savunma ve gelecek nesillere aktarma konusundaki başarısı yatsınamaz bir öğretmen. Emekli olacağı gün itibarıyla da yine boş durmayıp, bir şeylerle uğraşarak üretkenliğini sürdüreceğinden eminim. Seviliyorsun güzel yürekli insan.

Dipçe: Bu üye sözlüğü, daha önce kendisinin forumdan ayrılma kararı dolayısıyla kendi talebi doğrultusunda kilitlenmişti. Konuyu yeniden yoruma açıyorum.

Asrevya 05 July 2020 22:59

Cevap: Asrevya
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 231731)
İlk tanıştığımız 2012 yılını düşünüyorum da o zamanlar üniversitedeki ilk yılımdı. Zaman ne çabuk geçiyor, koskoca 8 yılı devirmişiz.

@Asrevya ile forum nezdinde başlayan diyaloğumuz, zamanla bir abla-kardeşliğe evrildi. Çok şiddetli tartışmalarımız ve irtibatımızı sonlandırdığımız zamanlar olmuştur ancak kendisi benim için her zaman değerli bir insan, abla olarak yerini muhafaza etmiştir. Öyle ki forumda olmadığı zamanlarda bile sık sık telefonda görüşürdük. Hatta bu forumların, kendisini yıpratmış olduğu olayları bizzat bildiğim için başka forumlardaki kişilerin; @Asrevya ablanın emektar yönünü, yüreğini, sevgisini kullanma isteğiyle istifade eğilimlerinin aksine; “abla boşver, forumlara girme hiç” demişliğim vardır. Çünkü kafasının rahat olmasını ve hep huzurlu kalmasını istedim. Kısacası aramızdaki samimiyet artık forumlardan çok öte.

Son zamanlarda buraya ara sıra uğraması da mutlu ediyor. Dik duruşla, doğru bildiğini savunma ve gelecek nesillere aktarma konusundaki başarısı yatsınamaz bir öğretmen. Emekli olacağı gün itibarıyla da yine boş durmayıp, bir şeylerle uğraşarak üretkenliğini sürdüreceğinden eminim. Seviliyorsun güzel yürekli insan.

Dipçe: Bu üye sözlüğü, daha önce kendisinin forumdan ayrılma kararı dolayısıyla kendi talebi doğrultusunda kilitlenmişti. Konuyu yeniden yoruma açıyorum.

Benim değerli kardeşim.:gul:
Sen ne kadar ince bir ruhsun, ne kadar özelsin geçmişimden kalanlar içinde.
Çok teşekkür ederim hassasiyetine. Hep dediğim gibi yaşının çok üstünde bir olgunluktasın. Mantık ve bilinç yönüne her zaman inanıyorum, senin ön görülerin fikir analizlerinin sonucunda isabetli çıkıyor.
Forumda olmasam da telefonla söyleştik, selamlaştık, hal hatırını eksik etmedin. Varlığını bilmek çok güzel.

Bugün buradaysam, yılların onca yaşanmışlığının terazisinde senin vicdanına duyduğum inanç vardır.
Seviliyorsun kardeşim. Huzurun, keyfin hep daim olsun.

Zeze 06 July 2020 09:11

Cevap: Asrevya
 
Benim tanışıklığım belki yok ama tanımasam da, forumda bulunduğum süre boyunca @Asrevya ablanın ne kadar emektar, düzenli, değer bilen biri olduğunu gözlemledim. Tanımasan da, görmesen de buradan değerli biri geçmiş ve güzel izler bırakmış diyorsun. Burada olmayan bir çok kişinin paylaşımlarına denk geldim ama hiçbiri dikkatimi ve ilgimi çekmedi. Asrevya abla da biraz kendimi buldum. Benim gibi düzen seven, her şeyi sevgiyle yapan biri dedim.

Öğretmen olduğunu bilmiyordum, öğretmen olduğunu öğrenince ve tanıyınca saygım ve sevgim daha da çok arttı. "Öğretmen dediğin..." cümlesinin hakkını veren biri olduğuna hiç şüphem yok. Sanal da bile her şeyi ilmek ilmek işleyen, sevgiyle yapan birinin, öğrencilerine karşı da ne kadar özenli ve sevgi dolu olduğunu tahmin edebiliyorum.

Hep tanışma fırsatım olabilseydi diyordum, foruma daha geleceğini tahmin etmiyordum çünkü burada olduğum süre boyunca uzun bir süre görmedim buralarda ama tekrar iyi ki geldi. Ben Asrevya ablaya forumda bıraktığı izlerden aşina oldum. Emeğine, verdiği değere saygı duydum ve Regex'e de bahsettim bu hissiyatımı; Asrevya ablanın foruma bir sürü düzensiz, emeksiz konu açanlardan daha çok emeği olduğunu dile getirdim.

İnsan karşısındaki insanların yapmacık mı, samimi olduğunu hissediyor. Bazen farkında olmadan da birilerinin kalplerine dokunabiliyorsunuz. Ben Asrevya ablada ki o samimiyeti, içtenliği, sevgiyi hissettim.
İyi ki tanıdım, tanışma fırsatı buldum ablacım. İyi ki varsın, iyi ki burada sizlerleyim.
Sevgilerimle ablacım, kalbin hep gülsün. :gul:

Asrevya 06 July 2020 16:02

Cevap: Asrevya
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 231784)
Benim tanışıklığım belki yok ama tanımasam da, forumda bulunduğum süre boyunca @Asrevya ablanın ne kadar emektar, düzenli, değer bilen biri olduğunu gözlemledim. Tanımasan da, görmesen de buradan değerli biri geçmiş ve güzel izler bırakmış diyorsun. Burada olmayan bir çok kişinin paylaşımlarına denk geldim ama hiçbiri dikkatimi ve ilgimi çekmedi. Asrevya abla da biraz kendimi buldum. Benim gibi düzen seven, her şeyi sevgiyle yapan biri dedim.

Öğretmen olduğunu bilmiyordum, öğretmen olduğunu öğrenince ve tanıyınca saygım ve sevgim daha da çok arttı. "Öğretmen dediğin..." cümlesinin hakkını veren biri olduğuna hiç şüphem yok. Sanal da bile her şeyi ilmek ilmek işleyen, sevgiyle yapan birinin, öğrencilerine karşı da ne kadar özenli ve sevgi dolu olduğunu tahmin edebiliyorum.

Hep tanışma fırsatım olabilseydi diyordum, foruma daha geleceğini tahmin etmiyordum çünkü burada olduğum süre boyunca uzun bir süre görmedim buralarda ama tekrar iyi ki geldi. Ben Asrevya ablaya forumda bıraktığı izlerden aşina oldum. Emeğine, verdiği değere saygı duydum ve Regex'e de bahsettim bu hissiyatımı; Asrevya ablanın foruma bir sürü düzensiz, emeksiz konu açanlardan daha çok emeği olduğunu dile getirdim.

İnsan karşısındaki insanların yapmacık mı, samimi olduğunu hissediyor. Bazen farkında olmadan da birilerinin kalplerine dokunabiliyorsunuz. Ben Asrevya ablada ki o samimiyeti, içtenliği, sevgiyi hissettim.
İyi ki tanıdım, tanışma fırsatı buldum ablacım. İyi ki varsın, iyi ki burada sizlerleyim.
Sevgilerimle ablacım, kalbin hep gülsün. :gul:


Zezecim, güzel kardeşim.:gul:
Sen ne kadar değerli bir kalpsin ki hislerindeki o samimiyet ilmek ilmek yüreğime akıyor.
Allah senden razı olsun.
Bu foruma girişim senin o varlığın ile hissettiklerimdi.
Emeklerinin yansımasında canla başla bir güzellik akıyordu, değer veriyor değer katıyordun her şeye.
Ne söylesem yetersiz ama Allah kafi.
Çok mutlu ettin, Allah da seni hep mutlu etsin özel insan.
Sevgi ve şükranlarımla, iyi ki varsın.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.