![]() |
Berkay – Ben Yaşarım
Yine geceler uzun, oturup düşün
Bir yol bulur mu gözlerimden akan hüzün? Kim bilebilir aşkı yaşamadan Dikenli bir gülsün açmadan solan Yarını bilmem ne getirir ki, ardından sürükleyip Çözümü kimde kimin elinde Aşkıma ihanetin bedeli ne söyle Acılarımı, kederimi, efkarımı bırak bırak ben yaşarım Sonunu bilirim, kendim çekerim Medet ummam kimseden çeker giderim Ben yaşarım |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.