Bu ülkenin tek sorunu katledilen kadınların aileleri değildir. Karakola gidip şikayet için başvuran kadınlara " kocandır, döver de sever de " diyen amirler, " aile içi bir olay karışmayayım " diye uzaktan izleyen vatandaşlar, " basit bir aile içi şiddet vakası, salıverin " diyen hakimler...

Koskoca bir toplum olarak, okumuşundan cahiline, ekşimiş kültürümüzün pis bir tarafını hala terk edemiyoruz. Küçük yaştan itibaren insanlara bir başkasının bedeninin kutsallığı aşılanmalı. Kişisel alanın rahatsız edilmemesi gerektiği DNA'lara işlenmeli. Eşin de olsa, çocuğun da olsa istemediği takdirde onun bedenine dokunamazsın kaldı ki şiddet uygulayasın.

Derhal bir devrim gerçekleştirilmeli bu ülkede. Eğitim ile olacak bir iş değil bu.