Sigaraya 5 TL daha zam geldiği haberleri şaka mı acaba, şakaysa çok üzülürüm, gerçek olsun da çevremdekileri az biraz daha ağlatayım! 5 TL ne ya, içtiğine daha çok efkarlanıyor millet