Nabonidus Nickli Üyeden Alıntı
Diyanet, kendi kurucusunu, hatta zaferin ana kahramanını anmayan bir hutbe yaptırıyor ve hala benim maganda milliyetçi vatandaşım bunların ipine bel bağlıyor.
Artık onlar da nemalanmaya başladılar. Ses çıkarmamaları ondandır.