Hiç kimse hakemler algısı yaratmasın boşuna. Tertemiz golümüzü iptal ederken sorun yok ama kırmızı görmesi gereken adamlar kırmızı görünce ''Golotosoroy hokomlorlo şompoyon'' Bunları geçin artık, geçen hafta Fenerbahçe'ye ilk yarı 3 penaltı çalınırken hakemler nerdeydi? Aynısı bize olsa hemen çıldırırlar. 3 haftadır kırmızı görüyor bizim takım, 2'si doğru karardı ve sustuk bir şey demedik ama Emre Mor'un kırmızısı hatalıydı. Sırf eleştirmek için de at gözlüğüyle maç izlenmesin. Maç sonu Anadolu kulübü başkanları hep mafya gibi açıklamalar yapıyor bu ülkede, korkunçlar. Sporu bu kadar çirkinleştiremezler. Tertemiz kazandık, ha top oynadık mı hayır oynamadık ama böyle çirkef yönetimlerde her zaman son golü atan olmuşuzdur ve böyle maçlarda her zaman Mayısları belirlemiştir. Adem Büyük iyi ki annen doğurmuş seni de dün o golü atabildin, teşekkürler