Konu
:
Kayserispor 2-3 Galatasaray
Tekil Mesaj gösterimi
Melodram
Açık Profil bilgileri
Melodram nickli üyeye özel mesaj gönderin
Melodram nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
we'll all become
stories.
Üyelik tarihi:
02 August 2018
Mesajlar:
3.659
Konular:
11
Cinsiyet:
Bayan
Seslenenler:
485
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
82
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
1802
Verilen Beğeni:
1230
Rep Gücü
:
26
Cevap: Kayserispor 2-3 Galatasaray
31 August 2019
# 5
Hiç kimse hakemler algısı yaratmasın boşuna. Tertemiz golümüzü iptal ederken sorun yok ama kırmızı görmesi gereken adamlar kırmızı görünce ''Golotosoroy hokomlorlo şompoyon'' Bunları geçin artık, geçen hafta Fenerbahçe'ye ilk yarı 3 penaltı çalınırken hakemler nerdeydi? Aynısı bize olsa hemen çıldırırlar. 3 haftadır kırmızı görüyor bizim takım, 2'si doğru karardı ve sustuk bir şey demedik ama Emre Mor'un kırmızısı hatalıydı. Sırf eleştirmek için de at gözlüğüyle maç izlenmesin. Maç sonu Anadolu kulübü başkanları hep mafya gibi açıklamalar yapıyor bu ülkede, korkunçlar. Sporu bu kadar çirkinleştiremezler. Tertemiz kazandık, ha top oynadık mı hayır oynamadık ama böyle çirkef yönetimlerde her zaman son golü atan olmuşuzdur ve böyle maçlarda her zaman Mayısları belirlemiştir. Adem Büyük iyi ki annen doğurmuş seni de dün o golü atabildin, teşekkürler
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
Cevap Yaz