Mezarkabul Nickli Üyeden Alıntı
Bence Adem Büyük ilk 11'i hakediyor. Hazırlık maçlarında gayet iyi idi.
Aynen Diagne'den daha çok fayda sağlayabilir çünkü şu an büyük takıma gelmiş olmanın gururu ve hırsı ve kendini ispat etme çabasıyla ekstra saldırıyor. Diagne kıymetli bi tarafını kaldırıp arkasındaki topa bile koşamıyor, saçına ayıracağı zamanı ekstra antrenmanlara ayırsın o. Tabii medyadaki Falcao baskısı da onu yıpratmış olabilir diyeceğim de zaten sorumsuz ve bize yakışmayan bir oyuncu...