La Casa de papel izliyorum 3. sezonu yeni bitirdim. Müthiş bir yapım. Tek eksiği Tokyo denen karakter olmuş.

Bu kadar boş bir karakter olamaz. Böyle sağlam bir ekibin içine Profesör niçin böyle bir malı dahil eder ? Bunun cevabı yok.

Ayrıca hanım kızımızın gücüne gitmesin ama çirkin de birşey. Oyunculuk sıfır. Omuzlarını geriye çekip kafasını öne alıp sert sert bakmaktan başka bir iş yaptığı yok 3 sezondur.

Neyse, iyiydi.