Konu
:
Ben sensiz yaşayamam
Tekil Mesaj gösterimi
Ziyaretçi
Mesajlar:
n/a
Konular:
30
Seslenenler:
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
Verilen Beğeni:
Cevap: Ben sensiz yaşayamam
01 September 2019
# 6
Boş yapmaktır. Bunu deyip gerçekten yaşayamayanı görmedim. Ayrıca karşı tarafı da bir zorakiliğe iter ve seni seviyorsa bile bir zaman sonra acımasına, bunalmasına falan neden olur. Ha illa böyle bir subliminal mi çakmak istiyorsun? Mesela ne bileyim yaşayamam demek yerine eksik kalırım, bir yanım hep arafta yaşarım falan. Laf mı yok? Yalan söylediğin değil, nasıl söylediğindir olay. Yok bu tam böyle değildi de neyse, yıl 2020 olacak. Az kendinizi geliştirin yav.
Cevap Yaz