Brisingr Nickli Üyeden Alıntı
Ya tablet alırkeennnn
Tablet alırken yoojiiwoounn gibi uyduruk Çin markalı tablet alabilirsin

. @
Narsinha 'in dediği gibi 3 ay idare eder. Lakin daha iyisini alacaksan, yüzde 200 vergiyi göze alıp

, Samsung mertebesinde bir şey alabilirsin.
Ama ne yapacağın da önemli. Mesela ben Samsung'un 7 inç bir tabletini aldım zamanında. Netflix'ten film/dizi izlerim diye ki işimi gayet iyi görüyor. Lakin nette fazla dolaşınca alet ağlıyor

.
++
Mekanik klavyeler hakikaten sıkıntı. Hele gece tüm evi ayağı kaldırıyor haha. Oyun oynayan dpi değeri yüksek bir mouse alsın, gerisi hikaye. Bu arada ben üzerinde 500 tuş olan fareleri bir türlü sevemedim. Ben düz adamım aga, sağ/sol ve orta tuşu olsun yeter

.
ek: dpi yüksek olacak. düşük ne lan

.
Konu rainbow6 tarafından (04 September 2019 Saat 11:57 ) değiştirilmiştir.
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski