rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı
Tablet alırken yoojiiwoounn gibi uyduruk Çin markalı tablet alabilirsin . @Narsinha 'in dediği gibi 3 ay idare eder. Lakin daha iyisini alacaksan, yüzde 200 vergiyi göze alıp , Samsung mertebesinde bir şey alabilirsin.

Ama ne yapacağın da önemli. Mesela ben Samsung'un 7 inç bir tabletini aldım zamanında. Netflix'ten film/dizi izlerim diye ki işimi gayet iyi görüyor. Lakin nette fazla dolaşınca alet ağlıyor .


++


Mekanik klavyeler hakikaten sıkıntı. Hele gece tüm evi ayağı kaldırıyor haha. Oyun oynayan dpi değeri üdşük bir mouse alsın, gerisi hikaye. Bu arada ben üzerinde 500 tuş olan fareleri bir türlü sevemedim. Ben düz adamım aga, sağ/sol ve orta tuşu olsun yeter .
Dizi film izlemek ve kitap okumak için almak istiyorum
Pc yi açmak çok zor geliyor
Telefondan izlemeyi sevmiyorum
Tablet mantıklı geliyor ama alma diyenler fazla
Püüfff