Konu
:
Şiirler | ANKA
Tekil Mesaj gösterimi
Tomris
Açık Profil bilgileri
Tomris nickli üyeye özel mesaj gönderin
Tomris´nin Web Sitesini ziyaret edin
Tomris nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
Üyelik tarihi:
09 December 2017
Nereden:
ᴛᴙ
Mesajlar:
17.940
Konular:
10832
Cinsiyet:
Bayan
Seslenenler:
279
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
70
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
1
Verilen Beğeni:
0
Nereden:
ᴛᴙ
İlişki Durumu:
Yok
Burç:
Basak
Takım:
Besiktas
Rep Gücü
:
46
Cevap: Şiirler | ANKA
04 September 2019
# 27
SİZ AŞKTAN N’ANLARSINIZ BAYIM
Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca
Alt katında uyumayı bir ranzanın
Üst katında çocukluğum…
Kağıttan gemiler yaptım kalbimden
Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı.
Aşk diyorsunuz,
Limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!
Allah’la samimi oldum geçen üç yıl boyunca
Havı dökülmüş yerlerine yüzümün
Büyük bir aşk yamadım
Hayır
Yüzüme nur inmedi, yüzüm nura indi bayım
Gözyaşlarım bitse tesbih tanelerim vardı
Tesbih tanelerim bitse göz yaşlarım…
Saydım, insanın doksan dokuz tane yalnızlığı vardı.
Aşk diyorsunuz ya
Ben istemenin Allah’ını bilirim bayım
Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca
Balkona yorgun çamaşırlar asmayı
Ki uçlarından çile damlardı.
Güneşte nane kurutmayı
Ben acılarımın başını
Evcimen telaşlarla okşadım bayım.
Bir pardösüm bile oldu içinde kaybolduğum.
İnsan kaybolmayı ister mi?
Ben işte istedim bayım.
Uzaklɑra gittim
Uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin
Uzaklar seni ister, bak uzaklar da aşktan anlar bayım
Süt içtim acım hafiflesin diye
Çikolata yedim bir köşeye çekilip
Zehrimi alsın diye
Sizin hiç bilmediğiniz, bilmeyeceğiniz
İlahiler öğrendim.
Siz zehir nedir bilmezsiniz
Zehir aşkı bilir oysa bayım!
Ben işte miraç gecelerinde
Bir peygamberin kanatlarında teselli aradım,
Birlikte yere inebileceğim bir dost aradım,
Uyuyan ve acılı yüzünde kardeşimin
Bir şiir aradım.
Geçen üç yıl boyunca
Yüzü dövmeli kadınların yüzünde yüzümü aradım.
Ülkem olmayan ülkemi
Kayboluşumu aradım.
Bulmak o kadar kolay olmasa gerek diye düşünmüştüm.
Bir ters bir yüz kazaklar ördüm
Haroşa bir hayat bırakmak için.
Bırakmak o kadar kolay olmasa gerek diye düşünmüştüm.
Kimi gün öylesine yalnızdım
Derdimi annemin fotoğrafına anlattım.
Annem
Ki beyaz bir kadındır
Ölüsünü şiirle yıkadım.
Bir gölgeyi sevmek ne demektir bilmezsiniz siz bayım
Öldüğü gece terliklerindeki izleri okşadım.
Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca
Acının ortasında acısız olmayı,
Kalbim ucu kararmış bir tahta kaşık gibiydi bɑyım.
Kendimin ucunu kenar mahallelere taşıdım.
Aşk diyorsunuz ya,
İşte ordɑ durun bɑyım
Islak unutulmuş bir tɑş bezi gibi kɑlɑkɑldım
Kendimin ucundɑ
Öyle ıslɑk,
Öyle kötü kokan,
Yırtık ve perişan.
Siz aşkı ne bilirsiniz bɑyım
Aşkı aşk bilir yalnız!
Didem Madak
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Güzel günler
yakın
.
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Cevap Yaz