Classiic Nickli Üyeden Alıntı
Iste o 21 gun disardan tatil gibi gorunuyo .d annasilmiyo.
Haha. Hakikaten askerde askerin geçirdiği 1 gün ona 4 gün gibi geliyor. Orada nasıl bir uzay/zaman işliyorsa artık .

+ Ya 10 gün var askerliğin bitmesine, poff ya çok var daha, bi bitmedi.
- 10 mu. olm bir şey kalmamış. 10 gün ne ki.
+ ?????


hahaha

++

Konuya dönecek olursak; eskiden 18 ay askerlik yapılırdı ve bu askeri bekleyen kızlar vardı. Kız gibi kız. Şimdi 6 ay veya 21 gün. Askerlikte kalmadı ortada. Zira eskiden telefon yasaktı, şimdi 7/24 telefon ile soytarılık yapıyor askerler.