Konu
:
Asker yolu bekleyen kız
Tekil Mesaj gösterimi
rainbow6
Açık Profil bilgileri
rainbow6 nickli üyeye özel mesaj gönderin
rainbow6 nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
Binbaşı
Üyelik tarihi:
19 August 2019
Nereden:
Andromeda
Mesajlar:
3.061
Konular:
663
Cinsiyet:
Bay
Seslenenler:
188
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
63
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
1273
Verilen Beğeni:
867
Nereden:
Andromeda
İlişki Durumu:
Yok
Burç:
Boga
Takım:
Fenerbahce
Rep Gücü
:
49
Cevap: Asker yolu bekleyen kız
05 September 2019
# 8
Classiic
Nickli Üyeden Alıntı
Iste o 21 gun disardan tatil gibi gorunuyo .d annasilmiyo.
Haha. Hakikaten askerde askerin geçirdiği 1 gün ona 4 gün gibi geliyor. Orada nasıl bir uzay/zaman işliyorsa artık
.
+ Ya 10 gün var askerliğin bitmesine, poff ya çok var daha, bi bitmedi.
- 10 mu. olm bir şey kalmamış. 10 gün ne ki.
+ ?????
hahaha
++
Konuya dönecek olursak; eskiden 18 ay askerlik yapılırdı ve bu askeri bekleyen kızlar vardı. Kız gibi kız. Şimdi 6 ay veya 21 gün. Askerlikte kalmadı ortada. Zira eskiden telefon yasaktı, şimdi 7/24 telefon ile soytarılık yapıyor askerler.
"
Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya.
"
charles bukowski
Cevap Yaz