Mezarkabul Nickli Üyeden Alıntı
Eskiden de vardı. Açık-saçık klipler... Mesela Kenan Doğulu'nun "Hiç Bana Sordun mu?" klibi çıkınca ekrandan gözümü ayırmazdım. Bir de ergenlik zamanlarımdı.
foolish casanova'yı da unutmamak lazım . Peçete satışları rekor kırmıştı o yıllar hahaha.

Valla düşündüm de, şimdi açık saçık klip yokmuş. Malum yasak ve sansüre uğruyorlar. Demek istediğim saçma sapan tipler, klipte mal mal tepiniyor. Nerede böyle güzel klipler artık.