Forumda 20 kişi görünüyor üye ama yazmıyorsunuz. Çok ayıp bakın . Ayrıca o 3000 misafiri soramyın gitsin. Resmen "aman ali rıza efendi, ağzımızın tadı kaçmasın" modunda, üye olmadan takılıyorlar .