Konu
:
Ben de geldim bari :)
Tekil Mesaj gösterimi
Ziyaretçi
Mesajlar:
n/a
Konular:
30
Seslenenler:
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
Verilen Beğeni:
Cevap: Ben de geldim bari :)
12 September 2019
# 68
@
Onurcan
; @
Dua '
(Ebru abla) benim dijital platformlarda tanışıp öz ablam olarak gördüğüm tek insandır. Aynı zamanda daha önce forum projelerimiz oldu. Birebir tanışıp tanışmadığınızı bilmiyorum ama herkesi unut, O'nu unutma.
Cevap Yaz