Dua ' Nickli Üyeden Alıntı
Canımsın sen benim.
Benim forumların hepsinde Onurcan nicki vardı. Hep abla bana da görev versene derdi. Hatta aşçılık mı pastacılık mı ne eğitimi alırdı. O arkadaş sandım ama yanıldım sanırım Pek hafızam sağlam değildir biliyorsun
Sen de benim canımsın. Benim forumlarda tanıdığım tek @Onurcan var valla.