Estağfirullah @sessizsakin hocam...

Bizi ayakta tutan yarınlara olan inancımızdır..
Umudumuz varki el üstünde tutanlarız...
İnşallah uzun soluklu olsada bu yol başarı ile sonuçlanacaktır...

Sağolun var olun hocam...


D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi