Dua ' Nickli Üyeden Alıntı
Bize yıllar napsın canım benim. Ben de çok özledim seni
Cansın kuzucum :$ yıllar geçsede bitmez bizimkisi çok özlendin kız beraber ağlamayı bile özledim