Ben sensiz yapamıyorum,unutmak istiyorum unutamıyorum.
Sen benden gittin ama ben senden gidemiyorum.
Dışarıda yağan yağmur seni hatırlatıyor bana,esen rüzgar,arada bir çıkan güneş,ve geçip giden bulutlar yine seni hatırlatıyor unutamıyorum.
Ayrılık ne zormuş,sanki bir yanım eksik,artık hissiz ve duygusuz.
Seni özlüyorum ve ağlıyorum yalnızlığıma sessizce kimse görmeden.
Unutamıyorum dedim ya vefasız çık gel işte bedenim toprak olmadan ve senden gitmeden