Başak Nickli Üyeden Alıntı
öyle bir şey söz konusu bile olamaz, her düşünceye saygımız sonsuz. 
umarım sizin için de keyifli bir forum olabiliriz.
Sevdim burayı...
Sessiz sakin...
Zaten ben en çok yönetimlerle sıkıntı yaşarım. Burada böyle bir sıkıntı olmayacağına eminim şimdilik.
Duygu kardeşim varsa sorun yok. Ne derse başımızın tacı...
D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi