Adana'da bir kafe işleten kadına yanıcı madde ile saldıran zanlılar serbest bırakılmış. Bireysel silahlanma şart oldu. İki tane pezevenk bu kadını tekrar alıkoyup, daha kötü şeyler yapabilir. Ve devlet resmen " kendi başınızın çaresine bakın " demekle yetiniyor. Herkes ardını arkasını kollasın bence. Bu ülkede adalet aramak, ay'da hava aramak kadar saçmalık.