Beter olsunlar.

Dikkat ederseniz, CHP İstanbul'u aldığından beri, hükümetspor de taklaya geldi .
Ee, mamaları kesildi sonuçta. Her sene çocuklarımızın rızkı ile 20-30 milyon dolarlık transferler yapar, bir o kadar reklam geliri alırlardı iBB'den. Şimdi bunlar kesilince, bu sene bir çok oyuncuyu gönderdiler, maaşları da kırpmışlar deniyor. Ha keza bu sene de transfer yapamadılar adam gibi.

Dedim ya, beter olsunlar.