Juliet Nickli Üyeden Alıntı
@rainbow6 Süper lig maçı bu beyfendi?
Ülkenizi avrupada temsil eden bir takıma "Beter olsunlar" demek hiç ama hiç hoş bir tabir değil.
Gerçekten yakıştıramadım size.
Diğer Türk takımlarını desteklerim. Ama Başakşehir denilen, ülkeden ziyade ceplerin, egoyu ve kibiri temsil eden, hükümetsporu asla desteklemem.

Yukarıda dediğim gibi, çocuklarımızın rızkı ile kurulan bir takımı destekleyecek kadar kuru milliyetçi değilim çok şükür .

Tekrar dediğim gibi; beter olsunlar. Hak yerini buluyor.

Proje bir takımdı. Umarım tarihten silinip giderler en yakın zamanda.