Susayım susayım diyorum sonra niye susayım ki diye kendime kızıyorum ve aha susmuyorum diye kendimi konunun içinde buluyorum, ee Melocum söyleyecek misin artık söyleyeceğini?
Forumda seri konu açılmasını artık geçtim, pasif direnişe başladım tamam ama bari sözlük konularını açarken biraz özenelim, azıcık hikayeli bir şeyler yazalım ne bileyim ya, ''sarı saç'' başlığı, sarı olan saça denir.
Mesela yani böyle mi olmalıydı? Çok biliyorsan sen yap Melo!
Ben buraya konu açmaya gelmedim, ben emekli albaycılık oynamaya geldim!
*
Ayrıca @Brisingr aşure yemen beni çok üzdü, kaç gündür sayıklıyorum, insan yazar mı öyle iki kase diye bir de... tabii ben üzüldüm de sen mutluysan senin için sevinirim yani lafı bile olmaz, afiyet bal şeker olsun