rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı
Bakıyorum da, bermuda şeytan üçgeni yine bir araya gelmiş . Valla ben de rahatsızım bu konudan, ki eskisi gibi pek yazıp çizesim gelmiyor bu yüzden.

Zira "Arrow ne demek" -ok demek- tarzında konular görmek, cidden bir süre sonra foruma olan aidiyeti sarsıyor.

Hadi konu açıldı. Geçen gördüm, sitede ne varsa kopyalanmış . Şu linke tıklayın yazıları bile vardı. Neyse, suya yazı yazıyorum gibi hissediyorum kendimi artık. Tek iyi olan yalnız değilim .


Yönetim duy bunları duy, zaten her gün duyuyor da olsun bir daha duysunlar
Biz kendimize bir isim bulalım ve hareket başlatalım en iyisi, benim eylemci geçmişimi bilmiyor sanırım bazıları!
Forumdaki o durgunluğu hepimiz hissediyoruz ama elbette bunları da atlatacağız, ben inanıyorum...
Sonra gelip de sizi başka yerlerde gördüm deme @Regex, link veriliyor konuda biz masum üyeler de tıklıyoruz napalım!