Bakıyorum da, bermuda şeytan üçgeni yine bir araya gelmiş . Valla ben de rahatsızım bu konudan, ki eskisi gibi pek yazıp çizesim gelmiyor bu yüzden. Zira "Arrow ne demek" -ok demek- tarzında konular görmek, cidden bir süre sonra foruma olan aidiyeti sarsıyor. Hadi konu açıldı. Geçen gördüm, sitede ne varsa kopyalanmış . Şu linke tıklayın yazıları bile vardı. Neyse, suya yazı yazıyorum gibi hissediyorum kendimi artık. Tek iyi olan yalnız değilim .
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir. -hermann hesse-