Narsinha Nickli Üyeden Alıntı
Nick değişikliklerini hiç sevmiyorum, tanıyamayınca fransız kalmış gibi hissediyorum.
Hahaha, katılıyorum. Bence bir süre nick altında ve imzada "bu şahış daha önce x idi, seni keraneci" şeklinde bir tanım düşülmeli .