Evet, güzel bir eklenti imiş @Narsinha . Kimi zaman bakıyorum "kim ulan bu erol egemen" moduna giriyorum haha .

Şimdi ben rainbow6'yı "at kafası" diye değiştirsem kıfıya bak sen. Kim bu at kafası diye simülasyon oyunlarındaki gibi soru işareti çıkar durur üyelerin kafasında ahahaha.

Eklenti de şahane imiş. Oldum olası bu tarz minimal ama faydalı eklentileri sevmişimdir .

--- aha patron hemen el atıverdi. gizli bir eklenti kurdu galba. ne zaman adını ansak, vahiy inmiş gibi (tövbe tövbe ) hemen olay yerinde bitiyor .