Arabada içmenin cezası da geldiğine göre birçok insanı tokat manyağı yapabilirim. Hayatta çok az şeyden böyle tiksinmişimdir. Midem bulanıyor, bu kokuyla yaşayabilen insanlara üzülüyorum. Bir de o kokuyu bastırmak için parfümü falan basıyorlar eyvah eyvah. Ülkede yasak konusunda desteklediğim ender bir şeydir. İçmeyenin olduğu ortamda içmek içenlerin özgürlüğü değildir bana göre çünkü bu herkesin sağlığını tehdit eden bir şey ve kimsenin buna hakkı yok. Yapsınlar her köşeye bir kulübe girip içsinler kardeşim. Yolda yürürken içen de otururken içen de aynı. Sinirlendim