Kokusunu sevdiğim.. İki üç defa öptüm gözüm doldu..
İlk cümlem "Oğlum sen biliyor musun ben senin için çok ağladım.. Nerdeydin sen.." oldu.
Ama bunu sesimi çocuklaştırarak söyledim.
Kurban olduğum ya..