Anka Nickli Üyeden Alıntı


Hepimizin hayatında var birşeyler yok değil kuzum var.
Biliyorum yok demiyorum ki güzelliğim ..ama hayat devam ediyor acısıyla tatllsıyla ama insanın önüne bakması lazım belki ilerde güzel günler olacak.... Sen kendini hastalık seviyesine getirme gençsin, güzelsin seni seviyorum güzelliğim üzme kendini olur mu?