Kamyon arkası yazılarının derlenmiş hali denilebilir kitap için.
Hatta denilemez, çünkü o yazıların arasında daha anlamlı,
içten cümleler var. Başladım fakat bitiremedim.
Nasıl bir basmakalıplık, nasıl bir basitlik var
inanın anlatamam.
Üstüne bir de yazanın karamsar üslubu da eklenince
kitabı sessizce yere bırakıp koşa koşa uzaklaşmak istiyorsunuz.
Gereksiz kitap yoktur teorimi bozan ilk kitaptı,Tebrikler.