8 Ekim 2009'dan beri bütün 8 Ekimler bana hep garip gelmiştir. Hep bir şeyleri hatırlatan ve mutlaka "bi şey olacak" hissiyle sarıp sarmalayan bir gün olmuştur. Bu 8 Ekim'i de büyükbabamın yedisi olarak hatırlamış olacağım. 2020 için geri sayım başlasın.