Juliet Nickli Üyeden Alıntı
@Regex bey kusura bakmayın ama ben olmasam değerli üyeleri kim bilir daha ne kadar bekletecektiniz..
Neyse ben kimim değil mi? +25 rep benim neyime...
Haksız mıyım @Narsinha bey.
Ben üyeyim yönetim bilir, her topa beni sokma hemşo.
Ben haklısın derim ama sıkıntı yok