Ya ben bir ara Cemal Süreya'nın bir dizesinden dolayı açık çay içiyordum sözde romantik bir insan olacam ama ne arar. Neyse o çay 45 altını çiziyorum 45 lira dahi olsa o çay demli içilecekk o kadar! Gerçekten açık çay içilmiyor. Şeker ne kadar olmuş sevgili @rainbow6 bey?